Da kommer jeg inn til desember gjengen :)

The hopefull

Flørter med forumet
Fant ut for 2 dager at jeg er gravid :) kom som et sjokk!!

Hatt blighted ovum to ganger så livredd for at det skjer igjen, men håper på det beste! Er 3+5 Idag. Ser hcg stiger Mtp tester, men fikk super sterk test allerede 3 dager før ikm :) det ligner ikke meg !

Puppene stikker, er tyngre , og ganske såre. Mensmerter, stikker litt. Sliten, kvalm av og på....

Regnet termin er 15.12, men siden jeg skal ha keisersnitt så blir det noe før :)
 
Gratulerer så mye !:)
 
Gratulerer :) krysser fingrene for at det går bra denne gangen!
 
Ja håper ikke det skjer den 3 gangen altså! :) tiden går sakte når man finner det ut tidlig. For jeg går og tyder alle symptomer
 
Hei og gratulerer :)
Samme termin som meg ;)
Vet ikke hva BO er, men håper det går bra denne gangen!
 
Bo er når fosteret dør og forsvinner og kroppen ikke merker det. Magen vokser osv osv ....

ImageUploadedByBV Forum1427989456.230028.jpg

Fra venstre, første test. Neste, samme dag ( veldig dårlig test...) nok en av de dårlige testene dagen etter, og den siste tatt akkurat nå, like sterk som kontrollstreken og ikm er imorgen :):):):)
 
Fant ut for 2 dager at jeg er gravid :) kom som et sjokk!!

Hatt blighted ovum to ganger så livredd for at det skjer igjen, men håper på det beste! Er 3+5 Idag. Ser hcg stiger Mtp tester, men fikk super sterk test allerede 3 dager før ikm :) det ligner ikke meg !

Puppene stikker, er tyngre , og ganske såre. Mensmerter, stikker litt. Sliten, kvalm av og på....

Regnet termin er 15.12, men siden jeg skal ha keisersnitt så blir det noe før :)




Gratulerer! Testet positivt i dag, med termin 15.desember så det blir spennende!
 
Takk:):) men spør her og jeg, siden ikm min er Idag , 28 dagers syklus. Skulle ikke jeg vært 4+0 da?
 
Takk:):) men spør her og jeg, siden ikm min er Idag , 28 dagers syklus. Skulle ikke jeg vært 4+0 da?
Jeg har IKM i dag, 28 dg syklus. Første dag i siste mens 7.mars og BV sin termin kalkulator sier 3+6 og termin 15.desember :)
Akkurat samme termindato jeg hadde med førstemann ;)
 
Back
Topp