Da kommer jeg inn hit jeg og.

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Tenkte mest bare titte innom og si hei. Nå er det over 1 år siden jeg sluttet på p-pillen, og vi har prøvd like lenge uten hell.. Tenkte virkelig aldri at jeg skulle prøve så lenge. Første barnet mitt (ikke samboers) satt ved et p-pillebytte, så jeg var forberedt på at det skulle gå fort (..så naiv..!). Nå begynner jeg heller å tenke i de baner at jeg måtte ha hatt meget flaks den gang!

Har nettopp vært hos legen og bedt om henvisning til gyn, og samboer er i gang med å ordne seg legetime for å be om henvisning til sædprøve. :)
Så.. Nå er vi i alle fall i gang videre!
 
Jeg følger etter siden jeg også sluttet på p-pillen i mai 2015. ;) Var hos lege på mandag og ble henvist til gyn. Fikk brev fra gyn idag om 5 mnd ventetid. Kjenner jeg er ganske lei ventingen..
Har ei datter på 1,5 år etter 1,5 års prøving der også. <3
 
Jeg følger etter siden jeg også sluttet på p-pillen i mai 2015. ;) Var hos lege på mandag og ble henvist til gyn. Fikk brev fra gyn idag om 5 mnd ventetid. Kjenner jeg er ganske lei ventingen..
Har ei datter på 1,5 år etter 1,5 års prøving der også. <3

5 mnd ja! Det var jaggu ikke småtterier..
Håper på brev her snart og. Kanskje i morgen? :D
 
Fem måneder liksom..!! :O Hvordan er det mulig.. mulig å sette seg opp på noe ringeliste eller så?
Di ringer hvis det kommer avbestillinger men står nok ikke først i kø der.. Tenker å ringe til helse norge og spørre om det er andre sykehus i nærheten som har kortere ventelister :) fritt sykehusvalg :) krysser fingrene for det alså :D
 
Di ringer hvis det kommer avbestillinger men står nok ikke først i kø der.. Tenker å ringe til helse norge og spørre om det er andre sykehus i nærheten som har kortere ventelister :) fritt sykehusvalg :) krysser fingrene for det alså :D

Ååh, får håpe det da :)
Heldig som har et valg med tanke på sykehus.. bor så øde til at det er laaangt til steder...
 
Klem til deg ❤️ Vi har jo fulgt samme runde nesten så satser på at vi kommer inn i februar/mars sammen :D
 
Ååh, får håpe det da :)
Heldig som har et valg med tanke på sykehus.. bor så øde til at det er laaangt til steder...
Ja heldigvis :)
Det er kjipt, men får håpe du får time raskere enn meg da :)
Hadde vært gøy å havne i samme terminforum :D
 
Blir tidlig marstermin her evt! Håper jeg ser deg der og ♡

Mulig termin er mellom 26.2 og starten av mars, avhengig av når EL er. Jeg får mest sannsynlig ikke lov til å gå på overtid så da blir det vel eventuelt februar uansett ;) Fin måned syns jeg, men samtidig var jo februar 2016 første mulige terminmåned for oss også :(
 
Ja heldigvis :)
Det er kjipt, men får håpe du får time raskere enn meg da :)
Hadde vært gøy å havne i samme terminforum :D

Får håpe de er kjappere her! Orker ikke vente 5 mnd på en gyn time :eek:
 
Mulig termin er mellom 26.2 og starten av mars, avhengig av når EL er. Jeg får mest sannsynlig ikke lov til å gå på overtid så da blir det vel eventuelt februar uansett ;) Fin måned syns jeg, men samtidig var jo februar 2016 første mulige terminmåned for oss også :(

Fødte 5 uker før sist >< så.. mistenker at jeg ikke blir å gå overtid.. :p
 
Det er så tregt, men du fikk i alle fall time 2 mnd tidligere enn meg :eek: :)

Jaa. Også fikk jeg i det minste time i min egen by :) Godt gjort bare det.
Fornøyd nok. Er tross alt sommerferie, og neppe mange gyn som jobber her....
 
Jaa. Også fikk jeg i det minste time i min egen by :) Godt gjort bare det.
Fornøyd nok. Er tross alt sommerferie, og neppe mange gyn som jobber her....
Ja ikke verst :) Ja denne ferien.. Har bare hørt om 1 gyn der hvor jeg skal også så ikke rart det tar sin tid :p
 
Ja ikke verst :) Ja denne ferien.. Har bare hørt om 1 gyn der hvor jeg skal også så ikke rart det tar sin tid :p

Merkelig at det skal være så lite gyn.. er jo godt etterspurt av private gyn i alle fall :O
 
Merkelig at det skal være så lite gyn.. er jo godt etterspurt av private gyn i alle fall :O
Ja, vurderer sterkt å gå til privat gyn men mannen er ikke helt enig.. Han synes det er så dyrt.. Men kjenner at det er sykt tungt å vente 5 mnd på utredning. Det er lite jeg kan gjøre imellomtiden da tr bare uteblir :(
 
Ja, vurderer sterkt å gå til privat gyn men mannen er ikke helt enig.. Han synes det er så dyrt.. Men kjenner at det er sykt tungt å vente 5 mnd på utredning. Det er lite jeg kan gjøre imellomtiden da tr bare uteblir :(
Noen steder finnes det private gynekologer med offentlig avtale.det slipper du unna med egenandel :) Jeg har tenkte til å få henvisning til en privat gyn av legen min.320 kr er jo overkommelig. :)
 
Back
Topp