Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sola1979
NEI.... [:(] Og nei og nei... Dette skulle jo ikke skje... Men så tidlig, er det mulig da??
Uff... Tenker på deg og sender en stoooor klem...

ORIGINAL: twinanne
Å nei vennen, da må du få sjekket opp dette. Det må jo være progrestron svikt på deg det da, med neste fryseforsøk så må du få progrestron , men det får du jo ved fryseforsøk alikevel.
Sender over masse klemmer til deg jeg. Det var jo ike slik det skulle gå da.
Eller er det jeg som roter nå, hvor mange dager er det siden eggutak for deg, dersom du har bra med progrestrone slik du skal så skal du ha minst 10 dager etter eggutak før du kan få mensen, ellers er det progrestron svikt - eller defekt lutealfase som det heter på fagspråket.
Tenker litt her nå.
Normal lutealfase er 10-16 dager - dag en regnes fra dagen etter eggutak på deg, ettersom du ikke hadde progrestron tilskudd.
ORIGINAL: Angelicka24
ORIGINAL: twinanne
Å nei vennen, da må du få sjekket opp dette. Det må jo være progrestron svikt på deg det da, med neste fryseforsøk så må du få progrestron , men det får du jo ved fryseforsøk alikevel.
Sender over masse klemmer til deg jeg. Det var jo ike slik det skulle gå da.
Eller er det jeg som roter nå, hvor mange dager er det siden eggutak for deg, dersom du har bra med progrestrone slik du skal så skal du ha minst 10 dager etter eggutak før du kan få mensen, ellers er det progrestron svikt - eller defekt lutealfase som det heter på fagspråket.
Tenker litt her nå.
Normal lutealfase er 10-16 dager - dag en regnes fra dagen etter eggutak på deg, ettersom du ikke hadde progrestron tilskudd.
Jeg hadde uttak den 4. september, og innsett den 6. september. Blir det dag 10 på meg i dag da? Eller 9?
Vi får ta en prat på det! Men, nå er eggene mine fryst ned to og to. Hvordan blir det om begge eggene mot all formodning overlever opptining? Tror du vi får sjansen til å sette inn begge da? Vi har bestemt oss for at vi ønsker å gjøre det om vi får tilbudet. Hvordan er prognosene for at ett versus to egg fester seg da? Mye spørsmål nå, skjønner om du ikke har tid til å svare twinanne! Takk for alle fine svar så langt[:)]
ORIGINAL: vestlandsjento
Så flott at du prøver igjen så raskt[:)] No får du nok progesterontilskudd og.
No finner dei fram gullegget til deg vettu[;)]
ORIGINAL: Angelicka24
ORIGINAL: vestlandsjento
Så flott at du prøver igjen så raskt[:)] No får du nok progesterontilskudd og.
No finner dei fram gullegget til deg vettu[;)]
Håper på gulleggene jeg[8D] Føler meg sikker om vi får satt inn to..hehe[:D] Men de tiner jo opp to, og med progesterontilskudd så funker kanskje kroppen min bedre rett og slett! Ingen garanti for at begge overlever opptining da, men om de gjør det så skal begge inn gitt[;)]