Da kom TR

Angelicka

Forumet er livet
for fullt[&o]

NEI.... [:(] Og nei og nei... Dette skulle jo ikke skje... Men så tidlig, er det mulig da??

Uff... Tenker på deg og sender en stoooor klem...

NEEEI SNUPPA!
Hvorfor å tidlig? [:o]

Hvis det er TR som har kommet, hva er planen videre for dere?

Ja, det er rart. Dag 22 blir det vel? Men tanta mi har hatt det samme på alle tre forsøkene om jeg ikke husker helt feil. Jeg har jo spottet litt i to dager og nå, så dette vil visst absolutt ikke kroppen min.
Er selvsagt triste nå, og tenker mye praktisk fremover. Vet ikke helt hva vi finner ut, men må bestemme oss litt til vi ringer klinikken i morgen. Det koster jo penger og, og det er privat, så det blir selvsagt litt mer. Men vi får se. Vi skal selvsagt forsøke videre, men må se på økonomien littegranne om det blir nå, eller om vi skal utsette en måneds tid.

ORIGINAL: Sola1979

NEI.... [:(] Og nei og nei... Dette skulle jo ikke skje... Men så tidlig, er det mulig da??

Sign.

ORIGINAL: Sola1979

Sign.. 

Legger igjen ein trøsteklem her og

Dette var kjempe trist[:(]

Å nei vennen, da må du få sjekket opp dette. Det må jo være progrestron svikt på deg det da, med neste fryseforsøk så må du få progrestron , men det får du jo ved fryseforsøk alikevel.

Sender over masse klemmer til deg jeg. Det var jo ike slik det skulle gå da.

Eller er det jeg som roter nå, hvor mange dager er det siden eggutak for deg, dersom du har bra med progrestrone slik du skal så skal du ha minst 10 dager etter eggutak før du kan få mensen, ellers er det progrestron svikt - eller defekt lutealfase som det heter på fagspråket.
Tenker litt her nå.
Normal lutealfase er 10-16 dager - dag en regnes fra dagen etter eggutak på deg, ettersom du ikke hadde progrestron tilskudd.

nei nei nei[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Var jo ikke sånn det skulle ende! Fryktelig trist dette....

Mange trøsteklemmer til deg

ORIGINAL: twinanne

Å nei vennen, da må du få sjekket opp dette. Det må jo være progrestron svikt på deg det da, med neste fryseforsøk så må du få progrestron , men det får du jo ved fryseforsøk alikevel.

Eller er det jeg som roter nå, hvor mange dager er det siden eggutak for deg, dersom du har bra med progrestrone slik du skal så skal du ha minst 10 dager etter eggutak før du kan få mensen, ellers er det progrestron svikt - eller defekt lutealfase som det heter på fagspråket.
Tenker litt her nå.
Normal lutealfase er 10-16 dager - dag en regnes fra dagen etter eggutak på deg, ettersom du ikke hadde progrestron tilskudd.

Jeg hadde uttak den 4. september, og innsett den 6. september. Blir det dag 10 på meg i dag da? Eller 9?

Vi får ta en prat på det! Men, nå er eggene mine fryst ned to og to. Hvordan blir det om begge eggene mot all formodning overlever opptining? Tror du vi får sjansen til å sette inn begge da? Vi har bestemt oss for at vi ønsker å gjøre det om vi får tilbudet. Hvordan er prognosene for at ett versus to egg fester seg da? Mye spørsmål nå, skjønner om du ikke har tid til å svare twinanne! Takk for alle fine svar så langt[:)]

Takk for alle trøsteklemmer jenter! Det varmer[:)]

ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: twinanne

Tenker litt her nå.

Jeg hadde uttak den 4. september, og innsett den 6. september. Blir det dag 10 på meg i dag da? Eller 9?

Vi får ta en prat på det! Men, nå er eggene mine fryst ned to og to. Hvordan blir det om begge eggene mot all formodning overlever opptining? Tror du vi får sjansen til å sette inn begge da? Vi har bestemt oss for at vi ønsker å gjøre det om vi får tilbudet. Hvordan er prognosene for at ett versus to egg fester seg da? Mye spørsmål nå, skjønner om du ikke har tid til å svare twinanne! Takk for alle fine svar så langt[:)]

Da fikk du en lutealfase på 9 dager, skal telle på fingrene en gang til 5-6-7-8-9-10-11-12-13=9 dager.
Det betyr at det kan gjøre det vanskelig for et egg å feste seg, selv om det såvidt har festet seg så kan det lettere glippe også, bør helst være på 10 dager eller mer. Du hadde en liten progrestron svikt denne syklusen, ikke godt å si om det var et engangstilfelle eller om du sliter generelt med dette også, det kan gjøre at dette i tillegg gjør at du har vanskelig for å bløi gravid, men med fryseforsøk så tar du jo progrestrone supplemang så da går det bedre. Dette må du nevne på Hausken, slik at de noterer seg, og spør dem ang dette. Det kan hede de sier det er OK, men jeg har lest hos amerikanerene at dette kan være litt i korteste laget.

Skikkelig bjørnekem til deg, liker ikke å skrive slike ting til noen jeg, men tror du foretrekker at jeg skriver rett fra levra[&:]

De fleste får satt inn 2 egg ved fryseforsøk såvidt jeg har skjønt, men det er noen untak har jeg hørt her inne. Men du er på en privat klinikk så det kan hende at du får satt inn 2.

Dette var skikkelig trist å høre du....[:(]

eg som hadde sånn troen........... og syntes det var vel litt tidlig med blødning no....

vet nesten ikke ka eg skal si eg......

men håper dere kommer fram til hva dere vil gjøre videre

ta godt vare på deg sjøl no[:)]

stor klem fra meg som skal vare lenge

Ååååå, det var ikke sånn dette skulle ende da[:(] Sender deg en stooooor trøsteklem og håper på at alt går bra ved neste forsøk !!

Takk for masse bra info twinanne. Måtte ringe til tanten min og i og med at hun og egentlig har fått TR veldig tidlig etter forsøkene sine. Godt å ha noen å prate med som har vært gjennom det samme. De kommer visst til å kjøpe 3 forsøk av Hausken nå om de ikke får ett gratis av sykehuset i og med at de ikke har fått noen på frys på noen av forsøkene.
Jeg ringte Hausken i dag, og de skal sende ett skriv med litt diverse informasjon om fryseforsøket. Så da starter jeg på tabletter første syklusdag i neste menstruasjon. Spurte hva som skjedde om denne syklusen blir lang; jeg har jo PCOS og laaange sykluser, men om det gikk mer enn 35 dager så skulle jeg få primolut. Så da ordner det seg likevel[:)]

Så flott at du prøver igjen så raskt[:)] No får du nok progesterontilskudd og.

No finner dei fram gullegget til deg vettu[;)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Håper på gulleggene jeg[8D] Føler meg sikker om vi får satt inn to..hehe[:D] Men de tiner jo opp to, og med progesterontilskudd så funker kanskje kroppen min bedre rett og slett! Ingen garanti for at begge overlever opptining da, men om de gjør det så skal begge inn gitt[;)]

ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: vestlandsjento

Håper på gulleggene jeg[8D] Føler meg sikker om vi får satt inn to..hehe[:D] Men de tiner jo opp to, og med progesterontilskudd så funker kanskje kroppen min bedre rett og slett! Ingen garanti for at begge overlever opptining da, men om de gjør det så skal begge inn gitt[;)]

Ja du har dei jo fryst ned to og to du[:)] Eg har to strå med eit på og eit strå med to på. Eg og hadde definitivt satt inn to dersom muligheten var der[;)] Då krysse me fingrane for gullegga

Back
Topp