Da kom lille nurket ❤️

Last edited:
Gratulerer så masse Sophien! ❤
Håper du koser deg og har det superbra! :) Du fortjener virkelig d.
Tusen takk :D
Jeg er helt sjukt lykkelig, er en fryd å få være mor på ordentlig liksom ❤️❤️ det var vært alt detta her :D vakkre lille prinsen jeg er så forelska i ❤️❤️
 
Gratulerer med fine lille prinsen♡
 
Tusen takk :D
Jeg er helt sjukt lykkelig, er en fryd å få være mor på ordentlig liksom ❤️❤️ det var vært alt detta her :D vakkre lille prinsen jeg er så forelska i ❤️❤️

Fantastisk følelse! Håper jeg følger kjapt etter nå! :) Du savner ikke Trøndelag da? Leeeenge siden jeg har sett deg, veldig gla får å se at det går bra med deg nå. ❤
 
Fantastisk følelse! Håper jeg følger kjapt etter nå! :) Du savner ikke Trøndelag da? Leeeenge siden jeg har sett deg, veldig gla får å se at det går bra med deg nå. ❤
Nei :p haha jeg gjør ikke det se! Skal opp i aug da.. Må besøke min syke bestemor før det ikke er noe mer :-/
Da må jeg spørre hvem du er :p stussa sist også menne, fant det ikke ut :p
 
Nei :p haha jeg gjør ikke det se! Skal opp i aug da.. Må besøke min syke bestemor før det ikke er noe mer :-/
Da må jeg spørre hvem du er :p stussa sist også menne, fant det ikke ut :p

Det tyder på at du har det bra! :) :-D
Trist at bestemor er syk da...
Offroad-Cathrine, oransje GMC. Jeg var tidligere sammen med en som het Thomas.
 
Det tyder på at du har det bra! :) :-D
Trist at bestemor er syk da...
Offroad-Cathrine, oransje GMC. Jeg var tidligere sammen med en som het Thomas.
Åjaaaa!! Ja nå som du sier det hadde jeg fått med meg delvis at du var gravid.. Du er gift med Erik :)

Ja det er trist med bestemødre, men sånn er det nå en gang bare:-/
Åhja, jeg har det veldig veldig bra.. Endelig skikkelig mamma, gifter meg neste år å flytter inn i hus om 2 mnd :D lykken har endelig treffi hjerte mitt også ❤️
 
Sniker fra august:) Gratulerer med prinsen, sååå nydelig!! <3
 
Back
Topp