Da kom blodet også

^Milla^

Gift med forumet
Sitter her bare å gråter, blør nå, så er vel ikke mer her å gjøre for meg [:(]
Skal ringe nedover til dit jeg har UL i mårra å høre om jeg skal komme, eller hva som skjer, men tviler på at det er noe stort poeng[:(]

Blir så sliten og lei meg[:(]

Huff, så trist! [:(]

Sender deg varme tanker! [:)]

Uffda vennen,men du ikke ta sorgene på forskudd da.
Dra på den ul du,skjønner at det ikke er lett å se noe positivt når man blør,men det er alltid håp.

KLEM til deg!!

Huff, det var trist å høre. Sender mange varme tanker!!

NEI NEI NEI NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Ikke lov til det!  Krysser fingrene!

Selv om det kanskje er lite trøst; svigerinna mi blødde masse friskt blod, og de var sikker på at hun mistet. Selv gynekologen, som hadde tatt innvendig UL, sa at det var svangerskap utenfor livmor og at det var en abort. Nå er gutten snart to år, og frisk som en fisk.

Jeg krysser fingre og tær på at alt er i orden!

NEEEEI[:(][:(][:(] Nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne[:(][:(] Huff... jeg vet ikke hva jeg skal si..

Sender en masse varme klemmer til deg og håper virkelig du får hjelp til å finne utav hvorfor du alltid skal miste[:(][:(]

Såklart, ingenting er umulig...
Og dere er kjempesøte som trøster og prøver å gi håp[:)]

Har mista håpet nå, men sier de noe annet enn at det har gått galt i mårra, så skal jeg være sjeleglad[:)]
Men negativ test og mensen pleier ikke å være noe godt tegn,samt de symptomene jeg hadde har ikke meldt seg enda idag[:(]

Oppdaterer i mårra snupper.

ORIGINAL: Oceania

huff... vet ikke hva jeg skal si...
sender over en varm klem

ORIGINAL: Soul

sender over en varm klem

Men mist ikke håpet snuppa!!!!

sender over en varm klem

Å nei [:(] Så trist ^Milla^ [:(][:(]
Håper for alt i verden at du får gode nyheter i morgen!!!

Klem

Så utrolig leit... Men jeg håper det ordner seg for deg!
Ønsker deg utrolig lykke til, og håper det kommer en skjønn liten engel vandrende til deg snart!

uff ikke igjen[:(][:(] skikkelig trist at det skal være så utrttferdig[:(] dere fortjener virkelig å lykkes. Håper du får den hjelpa du trenger og at du snart blir mamma til et perfekt lite barn.
masse lykke til!!

[:(][:(][:(] VEt ikke hva jeg skal si.. sender deg en god klem. 

Ville bare si at jeg blødde masse og har fått bekreftet at det har gått bra! [:)]

Var mye blod, så jeg var helt sikker på at det hadde gått galt.

Får håpe det samme skjer med deg og. Finnes fortsatt håp! [:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Uffda vennen,men du ikke ta sorgene på forskudd da.
Dra på den ul du,skjønner at det ikke er lett å se noe positivt når man blør,men det er alltid håp.

KLEM til deg!!

sender over en varm klem

men tror nok du skal ta den UL timen. hvis det er det at du mister, så får de se om det er noen rester igjen og må skrape ut..
men husk, eg har blødd nå i 10 dager, å har mistet 1, å har enda en igjen der.
så ikke mist håpet enda snuppa

*sniker fra mai*

Hei Milla!
Hvordan går det ?[:)]

Jeg og flere mai-damer tenker på deg innimellom, husker godt når du var hos oss.Du er gledesspreder nr 1 !!!

Hvordan går det med utredningen din?Håper virkelig de får fingen ut snart, med 8 sa/ma bør du få komme først i køen synes jeg!

Har en venninne som mista ørten ganger i løpet av to år-og hun og samboer fikk endelig kommet seg inn på utredning etter my venting.
I hennes tilfelle var det slapp livmor-munn som var problemet (fosteret var ok,men "falt ut" pga svake muskler )
Hun måtte ligge på ryggen i over to måneder-men da fikk de verdens sjønneste gutt i belønning.

Ikke gi opp!![:)]

Klem fra vest30 ( som ligner mer og mer på en flodhest)

Back
Topp