Da kom blodet også

Uff da Milla :( Dette var ikke noe artig å lese i det hele tatt. Tenker masse på deg i dag ...

Men jeg tenkte det har ikke vært kjemisk denne gangen da?

Uansett, mange trøste klemmer fra meg til deg,

ORIGINAL: Wibe^

Huff, så trist! [:(]

Sender deg varme tanker! [:)]

sender deg en stoooooor klem

ORIGINAL: maja88

ORIGINAL: Oceania

huff... vet ikke hva jeg skal si...
sender over en varm klem

men tror nok du skal ta den UL timen. hvis det er det at du mister, så får de se om det er noen rester igjen og må skrape ut..
men husk, eg har blødd nå i 10 dager, å har mistet 1, å har enda en igjen der.
så ikke mist håpet enda snuppa

Neida, skal dra til den timen i mårra, er heldigvis tidlig i mårra, så blir "ferdig" med det ganske tidlig.
Oppdaterer sikkert når jeg kommer hjem.
Må få komme inn hit å se at allfall lille novemberspiren din er i god behold veit du[:D]

ORIGINAL: vest30

*sniker fra mai*

Hei Milla!
Hvordan går det ?[:)]

Jeg og flere mai-damer tenker på deg innimellom, husker godt når du var hos oss.Du er gledesspreder nr 1 !!!

Hvordan går det med utredningen din?Håper virkelig de får fingen ut snart, med 8 sa/ma bør du få komme først i køen synes jeg!

Har en venninne som mista ørten ganger i løpet av to år-og hun og samboer fikk endelig kommet seg inn på utredning etter my venting.
I hennes tilfelle var det slapp livmor-munn som var problemet (fosteret var ok,men "falt ut" pga svake muskler )
Hun måtte ligge på ryggen i over to måneder-men da fikk de verdens sjønneste gutt i belønning.

Ikke gi opp!![:)]

Klem fra vest30 ( som ligner mer og mer på en flodhest)

Hei, så hyggelig at du titter innom[:)] Må si jeg er litt lei meg for at jeg ikke har hilsa på innpå til dere, men har vært på vei innom noen ganger, men er liksom noe som stopper meg bestandig, så tror kanskje underbevisstnheten syns det er litt vondt å komme inn dit å se at dere vagger rundt og er fødeklare snart[8D]

Utredningen går forholdsvis bra faktisk, har vært å tatt blodprøver forrige mnd, samt jeg har time på fertilitetsseksjonen til videre undersøkelser der den 14 april.
Så er en slags trøst at jeg allfall har utredninga underveis, og at KANSKJE kanskje kan vi få "fixa" problemet innen jeg blir gravid igjen.

Håper inderlig det er noe konkret, slik at det faktisk ER noe å fixe, for forestiller meg det er verre om det ikke vises noe galt på prøver eller undersøkelser[8|]
For da er det lixom ikke noe galt som kan fixes, og da må vi virkelig bare vente på den dagen det plustelig går bra helt av seg selv.. Og desverre virker oddsene små for det[:(]

Men skal ikke gi opp, det er det eneste jeg vet, allfall ikke før slaget er "tapt".

Du og dere andre på mai for overkose babyene deres litt for meg også når de kommer ut[:D]

ORIGINAL: Bina

Uff da Milla :( Dette var ikke noe artig å lese i det hele tatt. Tenker masse på deg i dag ...

Men jeg tenkte det har ikke vært kjemisk denne gangen da?

Uansett, mange trøste klemmer fra meg til deg,

Nei det er ganske så trist dette, har blødd i hele dag, med ganske mye smerter, så tror nok ikke det er noe håp igjen for denne spiren[:(]
Ikke at jeg noen gang hadde trodd det kom til å gå, men håper tenner alltid en liten ild.

Har tenkt på det jeg også, at det er en kjemisk, men får det ikke helt til å stemme overens med hvor mye symptomer jeg har hatt. Samt at de ikke forsvant før i går...
Så er vanskelig å si, men mulig de kan si noe om det på UL`n i mårra.
Er litt letter likevell om det er en kjemisk, for da var det aldri "ment" som liv uansett. Da er det ikke lenger kroppen min som har fungert dårlig på en måte..

Så får se. Men oppdaterer nok inne på FS også i mårra, så sees vi der.

Takk for gode ord allfall[:)]

Back
Topp