da hare jeg sagt til samboer

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
at jeg skal ha 3 barn! Jmprogramet gjør meg sprø. MÅ oppleve å få barnet opp på brystet etter de fæle smertene en gang til,det er det NYDELIG!
Sa også til ham: om du vet nå at du ALDRi skal ha en nr 3,si det nå-da må jeg vurdere om jeg må finne en ny mann[8D][:D]

et spm: hvilken stilling fødte dere i?
Jeg lå på rygg begge gangene,ikke den mest gunstge stillingen sånn sett..
Så på hun som sto,ungen sklei jo bare ut-så jo helt fantastisk ut.
Angrer nå på at jeg hoppet ned i sengen rett før bell kom[8D]

hehe.. jeg har planer om nummer tre om noen år.. men samboern vet ikke om det enda! best slik !

ryggen med begge to ! syns alle andre stillinger var vonde.. eller vondere..

prøvde igrunnen ikke noen andre stillinger.. når jeg presser har jeg hoppet i seng og blitt der,hehe.
men å stå hjelper jo himmla da,får jo hjelp av tyngdekraften delux. sa jeg skal stå på nr 3[8D]

han sa vi har for lite hus-javel da flytter jeg! UANSETT hvor godt jeg trives her..
skal du være dårlig med 2 barn og vente nr 3-JA-det skal jeg. har jo ikke noe valg. (får jo bare flytte til mamma og de med 2 barn da fremfor 1[8D] mens han er på jobb..

jeg skal ha! =)=)=)

Ja, tårene triller hver gang jeg ser det programmet :)
Her lå jeg på ryggen med buken på vidt gap, så blir spennende å se hva slags fødsel det blir neste gang [:D]

jeg prøvde å stå,og det var et smertehelvete uten like...kommer til å bli rygg igjen her,om vi er så heldige å få oppleve dette igjen[:)]
ORIGINAL: *Nikki*

prøvde igrunnen ikke noen andre stillinger.. når jeg presser har jeg hoppet i seng og blitt der,hehe.
men å stå hjelper jo himmla da,får jo hjelp av tyngdekraften delux. sa jeg skal stå på nr 3[8D]

han sa vi har for lite hus-javel da flytter jeg! UANSETT hvor godt jeg trives her..
skal du være dårlig med 2 barn og vente nr 3-JA-det skal jeg. har jo ikke noe valg. (får jo bare flytte til mamma og de med 2 barn da fremfor 1[8D] mens han er på jobb..

jeg skal ha! =)=)=)

ORIGINAL: Smulan*

Ja, tårene triller hver gang jeg ser det programmet :)
Her lå jeg på ryggen med buken på vidt gap, så blir spennende å se hva slags fødsel det blir neste gang [:D]

sikkert samme=)
jeg følte iallefall det var tryggest,hehe
glad jeg ikke sto,da hadde vel bell deiset i gulvet...de fikk jo ikke tak i henne når jeg lå på rygg[8|]

ORIGINAL: ella1

jeg prøvde å stå,og det var et smertehelvete uten like...kommer til å bli rygg igjen her,om vi er så heldige å få oppleve dette igjen[:)]

dette skal dere oppleve igjen ella=)
det var vondt å stå ja.. jeg sto jo en stund, men ble sliten og la meg. men prøvde aldri under press.. sykt å angre på det nå?[8D]

Lå på rygg begge gangene, eller nr to kom jo nesten på do [8D]
Syntes det var veldig greit å ligge på ryggen jeg, kunne faktisk ikke tenke meg å stå, sitte på knær, ligge på sida eller noen andre alternativ egentlig...

Ikke noen nr 3 her, mor og far er VEEELDIG enige om det [:)][:)]

ORIGINAL: MariaMommy

Syntes det var veldig greit å ligge på ryggen jeg, kunne faktisk ikke tenke meg å stå, sitte på knær, ligge på sida eller noen andre alternativ egentlig...

hehe,mens du ble kledd av[8D]
ikke jeg heller, men å stå virket så greit på jm programmet i dag,hehe. ungen sklei jo ut[:D] ikke sikkert det er like lett alltid da,hehe..
hehe........her er mor og far ikke enig.. han sier:håper det programmet er ferdig snart så jeg kan få fred[8D]

ORIGINAL: MariaMommy

hehe,mens du ble kledd av[8D]
ikke jeg heller, men å stå virket så greit på jm programmet i dag,hehe. ungen sklei jo ut[:D] ikke sikkert det er like lett alltid da,hehe..
hehe........her er mor og far ikke enig.. han sier:håper det programmet er ferdig snart så jeg kan få fred[8D]

Hehe [:D][:D]
Ja, gikk jo kjempe greit med ho på programmet ja -men er nok som du sier litt individuelt det derre. Greit å ha det i bakhodet til neste gang da, at du vil føde stående [:)]
Du er tøff snuppa som vil gjøre dette en tredje gang[:)]

Du får han nok med etter hvert, bell er jo ikke 4 mnd enda...[:)]

lå på rygg jeg og... og litt på siden fordi jordmora sa jeg måtte det. husker jeg ble så forbanna for det var ingenting som liksom skulle gjørde det mer "behagelig" som jordmora da...behagelig my A**S!!
føltes som jeg revna fra hull til hull på kryss og tvers der nede.
jeg trodde at døden var nær og jeg så "lyset". er det mulig :p

men likevel, det er stooor sjangs for at Mari stakkars blir enebarn altså...for det der, det gjør jeg IKKE igjen.

ORIGINAL: Storetroll

lå på rygg jeg og... og litt på siden fordi jordmora sa jeg måtte det. husker jeg ble så forbanna for det var ingenting som liksom skulle gjørde det mer "behagelig" som jordmora da...behagelig my A**S!!
føltes som jeg revna fra hull til hull på kryss og tvers der nede.
jeg trodde at døden var nær og jeg så "lyset". er det mulig :p

men likevel, det er stooor sjangs for at Mari stakkars blir enebarn altså...for det der, det gjør jeg IKKE igjen.

huff da..ikke noe god opplevelse. har aldri skjønt den der døden nær opplevelsen ved fødsel.selv om jeg syns det var forbanna vondt,hehe..
håper du glemmer med tiden og det blir en søster eller bror på nurket deres=)om ikke så er jo et barn også fint=)

Ja, gikk jo kjempe greit med ho på programmet ja -men er nok som du sier litt individuelt det derre. Greit å ha det i bakhodet til neste gang da, at du vil føde stående [:)]

får hetta når jeg tenker svangerskap,spying,piller og alt dritet.. men bonusen med et barn da*dææn*
jeg tror jeg vil ha 3 om en stund også,selv om samboer tror jeg roer meg. rett etter fødsel med bell så var jeg klar igjen,misunnelig når jeg leste om de som lå på føden her på okt osv... da er man jo ikke ferdig??
akkurat hatt et helvete i 9 mnd og så født og er klar?? hehe.. jeg skal ha 3,tihi!

samboer sa nå eller aldri.. jeg sier: aldri nå men om 2 år;) da bli prøvere..
men vi får se=) jeg vet enda ikke hvordan det er å ha 2 barn alene hjemme og jobbe selv

haha han har bare med å høre etter!!!

her er sambo superklar for nestemann allerede han..hehe...=)

jeg var ùbersliten, (etter nesten 2døgn på sykehuset etter igangsettelse - med maserier og tull),
så var ikke snakk om å prøve noe annet enn å ligge på ryggen!
kanskje jeg får sjansen til å prøve noe annet neste gang :)

Jeg sa vel begge gangene at jeg var villig til å prøve tyngde kraften. Men rakk det ikke.
Fødte liggende/sittende med svær dyne bak meg.

Også holdt samboern låra mine, mens jeg klora meg til lakene[8D]

får hetta når jeg tenker svangerskap,spying,piller og alt dritet.. men bonusen med et barn da*dææn*
jeg tror jeg vil ha 3 om en stund også,selv om samboer tror jeg roer meg. rett etter fødsel med bell så var jeg klar igjen,misunnelig når jeg leste om de som lå på føden her på okt osv... da er man jo ikke ferdig??
akkurat hatt et helvete i 9 mnd og så født og er klar?? hehe.. jeg skal ha 3,tihi!

samboer sa nå eller aldri.. jeg sier: aldri nå men om 2 år;) da bli prøvere..
men vi får se=) jeg vet enda ikke hvordan det er å ha 2 barn alene hjemme og jobbe selv

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sant nok, tror nok kanskje man har lettere for å bestemme seg når man kommer i vante rutiner med jobb igjen -og når de to du har blir litt eldre så vet man litt mer om hva man orker og vil....
Så du har jo litt tid på å bestemme deg [:)][:)]

Nr 1 : på rygg
Nr 2: stående og tok imot selv med hjelp fra jordmor
Nr 3: I badekar

Jeg vet ikke om det blir en nr 3, men vil egentlig ha en til ja... Lå på ryggen å fødte denne gangen.. måtte sitte på kne over saccosekk ei stund, heeelt jævlig..

Lå på ryggen :P Jordmora maste om at jeg måtte opp å stå eller sitte på den dumme treningsballen hele tiden men FYFAEN så vondt. Tror aldri jeg hadde klart å stå, synes det var vondt nok å sitte på den ballen under riene og alt det der. Følte musklene i beina svikta helt :p

Back
Topp