Da har vi bytta bilstol:)

Når skulderbeltene allerede går ned bak skuldrene, vil jeg jo ikke si at den holdt så lenge :p Eller misforstod vi hverandre? Gutten min var 68 cm for 1 mnd siden, har strekt seg litt siden da. Hvor lang er din?
Åja haha, her passer den greit enda, har på høyeste og stroppene er akkurat der de skal :) han var 67,5 for 2 mnd siden! Har ikke sjekket siden. Men drar han ganske langt ned så rumpeselen er stram ved rumpa så han ikke tipper forover. Føler uansett at han har godt av å bytte så vi installerte det nye i dag :)
 
Driver å kikker på bilstoler nå, er 25% på barnas hus! Fikk litt trua for besafe izi plus, den kan brukes bakovervendt til 25 kg (5år). Noen som har erfaring med den?
 
Driver å kikker på bilstoler nå, er 25% på barnas hus! Fikk litt trua for besafe izi plus, den kan brukes bakovervendt til 25 kg (5år). Noen som har erfaring med den?
De jeg kjenner som har hatt den sier at den tar veldig stor plass, så det blir dårlig med benplass til de i forsete. Og at barnet har vokst ut av den innen 3års alder. Men har ingen erfaring selv :p
 
De jeg kjenner som har hatt den sier at den tar veldig stor plass, så det blir dårlig med benplass til de i forsete. Og at barnet har vokst ut av den innen 3års alder. Men har ingen erfaring selv :p

Dette har vi og hørt - og var derfor vi endte opp med cybex sirona :)
 
Dette har vi og hørt - og var derfor vi endte opp med cybex sirona :)
Ja alle jeg kjenner som har hatt den sier det :) vi titter også på cybex sirona, men må prøve den i bilen før vi evt kjøper. :)
 
De jeg kjenner som har hatt den sier at den tar veldig stor plass, så det blir dårlig med benplass til de i forsete. Og at barnet har vokst ut av den innen 3års alder. Men har ingen erfaring selv :p
Ok! Takk for svar :)
 
Vi har brukt cybex sirona til eldstemann, har besafe izi combi x3 også, men byttet til cybex da den tar mye mindre plass(vw Passat)

Ser nå når gutten har blitt 2,5 at cybex blir for liten, så kjenner på at vi nå må kjøpe enda et sete for at han skal få sitte bakovervendt så lenge som mulig.. Men dette er jo helt avhengig av hvor stort barnet er.. Her måler han 105cm og 17,5 kg i dag..

Så hadde jeg visst det jeg vet nå hadde vi nok bare gått for et 9-25 kg sete med en gang!

Minstemann (8 mnd) arver straks cybex sete, så det er jo praktisk da!
 
Back
Topp