Kjempebra!,håper vi klatrer oppover nå!
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Tror vi er noe sånt jaNå har vi et snitt på 129
(vi er 28 påmeldte sant?)
Ja, vi kjør påTror vi er noe sånt jaVi får bare fortsette
![]()
Det har viJa, vi kjør på
Dere har vært helt fantastisk på morran :-D
Vi er generelt ganske fantastiske viJa, vi kjør på
Dere har vært helt fantastisk på morran :-D
Det er vi! Ingen tvil om det!Vi er generelt ganske fantastiske vi![]()
Må nok vente litt her med å få hendene friDet har viKnerten ligger ut til første dubb allerede,så da har jeg hendene fri
![]()
Må nok vente litt her med å få hendene fri
Får taste litt innimellom når hun er opptatt;-)
Prøver også å ¨lære¨henne å bli mindre avhenigig av meg, Nå kan hun fint ligge å leke i 10-15 minutter i slengenHer soves det også.
Ellers er morgnene her veldig rolige. Snuppa vil sitte og kose i kanskje 15 minutter når vi har stått opp. SÅ skifter jeg bleie og legger henne på gulvet. Der ligger hun gjerne å leker i nesten en time for seg selv! Kikker opp på meg og skravler selvfølgelig, men hun er veldig selvstendig!!![]()
Prøver også å ¨lære¨henne å bli mindre avhenigig av meg, Nå kan hun fint ligge å leke i 10-15 minutter i slengen![]()
Tror også det har ganske mye å si for utvikling at de utforsker litt på egenhåndJa, det blir en helt annen hverdag når hun kan underholde seg selv. Jeg må selvsagt være i rommet og jeg gir henne masse oppmerksomhet hvis hun vil ha det! Men det er så deilig at hun er så selvstendig!!![]()
Tror også det har ganske mye å si for utvikling at de utforsker litt på egenhånd![]()
vi er bare de besteGod morgen jenter!!!
Vi startet med 107.550 innlegg i går! Nå har vi....... Simslabim!
Juni 2012
(1 ser på)
Tråder:7.648Innlegg:110.832det er jammen meg snart 3.300 det!!! Da er isåfall snittet blitt 117,3