Da har startskuddet gått!

da klarer vi 110 000 innlegg damer:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hvor mange har vi nå egentlig?? hmmm

sitter på appen så får det ikke opp, men ikke lenge siden minneli postet innlegget der vi hadde 109.300 . noe rundt der iallefall;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja, jeg merker at jeg begynner å få et forhold til flere av dere. Hvis det skjer noe artig med Christina for eksempel så må jeg inn her å fortelle dere om det ;)
Kjenner det jeg også :) det er så herlig å kunne si at jeg har fått mange nye venniner :)
 
Ja, også er det så gøy når såpass mange av oss er med!! :)

ja det er kjempegøy!
vi er blitt en sammensveiset gjeng etterhvert:) er det noe jeg lurer på er det rett inn her å spørre, for det er alltid svar å få:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
ja det er kjempegøy!
vi er blitt en sammensveiset gjeng etterhvert:) er det noe jeg lurer på er det rett inn her å spørre, for det er alltid svar å få:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, det er så greit å ha noen å spørre! :) Også har jeg enda ikke "misslikt" noen av dere! Det er jo ofte slik at det er noen som er litt sære i en så stor setting, men jeg føler ikke det her! :)
 
Ja, jeg er helt enig!! :)

Jeg har ikke i overflod av venninner :p Har flere guttevenner egentlig :)
har ikke i overflod av venniner jeg heller, men da fordi jeg var så lei de falske jeg hadde + de som ikke kunne godta at jeg konverterte og giftet meg med en egypter huff
 
har ikke i overflod av venniner jeg heller, men da fordi jeg var så lei de falske jeg hadde + de som ikke kunne godta at jeg konverterte og giftet meg med en egypter huff

Hvis de ikke kan goda det så er de ikke venner!! Så da er det like greit å droppe de! :) Man merker gjerne hvem som er ens venner når det skje spesielle ting i livet eller ved sykdom :(
 
Back
Topp