Da har jeg blitt fru

ORIGINAL: Tullann

Jeg kan se hvor lykkelig du er!! Innmari nydelig, skjønner alle komplimentene du fikk ja[;)]

Å du... for et manneben[;)]

åååååååå kan du virkelig det, kjekt å høre, jeg følte meg helt fantastisk, men du..... disse singel vibbene dine må du ikke sende så langt, jeg vet åssen du ser ut nemlig[8D]

ORIGINAL: EmmaT

for en fin familie, gratulerer så mye som frue. du så helt nydelig ut, nyyyyydelig kjole.

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

Jeg kan se hvor lykkelig du er!! Innmari nydelig, skjønner alle komplimentene du fikk ja[;)]

åååååååå kan du virkelig det, kjekt å høre, jeg følte meg helt fantastisk, men du..... disse singel vibbene dine må du ikke sende så langt, jeg vet åssen du ser ut nemlig[8D]

hehehe.. jeg er sånn singel bærte som kun sitter hjemme med barna og jentene på bv jeg vet du. Må litt spaarkel til når man skal på byen. Du derimot tøtta, er så veldig naturlig pen!

Lykke til med ekteskapet![:D]

nydlig å strålende dere var!![:)] grattis!!![:D]

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

hehehe.. jeg er sånn singel bærte som kun sitter hjemme med barna og jentene på bv jeg vet du. Må litt spaarkel til når man skal på byen. Du derimot tøtta, er så veldig naturlig pen!

Lykke til med ekteskapet![:D]

hehe, du er nå så herlig.[:D] Må vel si takk for komplementene[8D]

ORIGINAL: flippflopp

så fine dere var[:)]

gratulerer til begge to[:D]

ORIGINAL: Molsy

Gratulerer så mye! Flott brudepar. [:)]

Skjønner veldig godt at du følte deg vakker, for du var alldels nydelig![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
For et flott brudepar!

Gratulerer så mye som mann og kone[:D][:D][:D][:D][;)]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Skjønner veldig godt at du følte deg vakker, for du var alldels nydelig![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
For et flott brudepar!

Gratulerer så mye som mann og kone[:D][:D][:D][:D][;)]

tusen tusen takk, jeg føler meg som verdens heldigste. Min mann har bare vært helt fantastisk, og lille gutt var bare så herlig den dagen, alt gikk på skinner

ORIGINAL: pernilleht

gratulerer
så nydelig dere var.

ORIGINAL: Suppadura

Gratulerer, du er NYDELIG!!

tusen takk, blir helt rørt jeg[:)]

ORIGINAL: ostepoppen

så nydelige dere var!!!!!!!!!!!!!!

gratulerer som ektepar!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D]

Gratulerer som nygift![:)]

du var kjempefin og den fine brudekjolen![:)]

ORIGINAL: pernilleht

gratulerer
så nydelig dere var.

Gratulerer så masse!! Du var virkelig skjønn, og ja - du strålte![:D] Gøy å se bilder!!![:D] Gratulerer så masse!

Back
Topp