x1xlille umulius
Gift med forumet
ORIGINAL: pernilleht
gratulerer
så nydelig dere var.
[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gratulerer
så nydelig dere var.
ORIGINAL: Tullann
Jeg kan se hvor lykkelig du er!! Innmari nydelig, skjønner alle komplimentene du fikk ja[;)]
Å du... for et manneben[;)]
ORIGINAL: EmmaT
for en fin familie, gratulerer så mye som frue. du så helt nydelig ut, nyyyyydelig kjole.
ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~
Jeg kan se hvor lykkelig du er!! Innmari nydelig, skjønner alle komplimentene du fikk ja[;)]
åååååååå kan du virkelig det, kjekt å høre, jeg følte meg helt fantastisk, men du..... disse singel vibbene dine må du ikke sende så langt, jeg vet åssen du ser ut nemlig[8D]
ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~
åååååååå kan du virkelig det, kjekt å høre, jeg følte meg helt fantastisk, men du..... disse singel vibbene dine må du ikke sende så langt, jeg vet åssen du ser ut nemlig[8D]
hehehe.. jeg er sånn singel bærte som kun sitter hjemme med barna og jentene på bv jeg vet du. Må litt spaarkel til når man skal på byen. Du derimot tøtta, er så veldig naturlig pen!
Lykke til med ekteskapet![:D]
ORIGINAL: Molsy
Gratulerer så mye! Flott brudepar. [:)]
ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~
Skjønner veldig godt at du følte deg vakker, for du var alldels nydelig![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
For et flott brudepar!
Gratulerer så mye som mann og kone[:D][:D][:D][:D][;)]
ORIGINAL: Suppadura
Gratulerer, du er NYDELIG!!
ORIGINAL: ostepoppen
så nydelige dere var!!!!!!!!!!!!!!
gratulerer som ektepar!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D]
gratulerer
så nydelig dere var.