Da gikk det til hellvette igjen!

Ånei :( :( :( Dette var forferdelig trist å lese. Håper alt ordner seg for dere raskt. Sender mange gode klemmer

Dette er helt forferdelig! Kjenner tårene kommer. Det skulle jo være deres tur nå!! Jeg håper du og din kjære tar godt vare på hverandre i disse tøffe tider, forstår at alt føles helt håpløst. Jeg er her vis du trenger noen å snakke med, var igjennom det samme selv tidligere i år! Helt grusomt! Håper det ikke tar lang tid før dere lykkes igjen på et forsøk :) Sender mange klemmer til dere (l)

Ul idag, skulle liksom være 12+2, men hjertet hadde sluttet å slå i uke 9 :( gyn var veldig overrasket, for når jeg var der på ul 7+3 såg alt fint ut!
Fikk med meg hjem cytotec som skal gjøre at jeg aborterer, hvis det ikke ordner seg selv til imorgen må jeg inn til sykehuset for utskraping. Kjenner nå at jeg er så sinnsykt lei/frustrert og forbanna.. Trodde endelig vi hadde fått det til med ivf, men neida vi skal tydelivis ikke få lov å bli foreldre :( huff, dette er det tristeste jeg har lest :( :( dere hadde virkelig fortjent å komme i mål denne gangen :( sender deg en k
Ser ikke positivt på noe Akkuratt nå :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, dette er det tristeste jeg har lest :( etter den reisen dere har hatt fortjente dere virkelig å komme i mål :( tror ingen ord kan trøste dere nå, sender en stakkars klem :( ta vare på hverandre..!

Fy f*** så urettferdig. Kjempe trist!! Du som er en slik gledesspreder! Off sender masse masse gode klemmer.

Signerer denne, ble skikkelig lei meg nå på dine vegner:(

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Livet er noen ganger så urettferdig :( Føler virkelig med deg...
Brukte du Crinone eller lign.?
Jeg har stort tro på at noen av oss trenger det i uke 9-10 for å holde babyen på plass!
Da er det når kroppen trenger mest progesteron.
Troen kom etter at jeg fikk lillebror med Crinone, og denne gangen med levende baby på UL i uke 13.
Vil bare gi deg en stor klem ellers, vi skal savne deg :(

Tusen takk ❤️ jeg brukte lutinus, Mn kun til den dagen jeg fikk positiv test, trengte ikke bruke det lenger for da produserer koppen progesteron selv?
Skal nevne det med crinone til klinikken ved neste forsøk, så får vi se hva som
Skjer da.

Nei nei nei!!!!! Varme klemmer sendes din vei. Dette er bare utrolig trist :-((((

Nei nei nei !!!!!! Jeg som var så glad for å se deg her. Vet jo hvordan du har slitt ! Nei nå ble jeg virkelig lei meg. Mange mange klemmer ♥♥♥♥♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Signerer og atter signerer!! Dette var veldig trist!! ;((

Sent from my iPad using BV Forum

Beklagar och sänder de varmaste tankar till er<3

Dette var utrolig kjipt å høre. Kan være vanskelig å holde motet oppe når man har hatt så kjipe og opprivende opplevelser flere ganger. Lov at dere ikke gir opp - dere fortjener det så inderlig!

Sent from my iPad using Tapatalk

Utrolig trist å høre :( Ønsker dere alt godt, og håper av hele mitt hjerte at det går godt neste gang... :)

:( Så utrolig urettferdig. Stoor klem. <3 <3

Tusen takk ❤️ jeg brukte lutinus, Mn kun til den dagen jeg fikk positiv test, trengte ikke bruke det lenger for da produserer koppen progesteron selv?
Skal nevne det med crinone til klinikken ved neste forsøk, så får vi se hva som
Skjer da.

Sent from my iPhone using V Forum
Jeg er jo ingen lege, har bare lest mye om Crinone da jeg gikk på det for 2 år siden.(og denne gangen)
Jeg har aldri blitt utretnet, men legen min tok kontakt med en gyn. og den sa at det ikke skadet å prøve crinone tom uke 12. (den gyn hadde selv mistet 3 ganger og lykkes med crinone 4. gang...) Det er ikke nok undersøkt at det hjelper, men det var verdt å prøve.
Jeg kan jo aldri si med sikkerhet at det var det som hjalp meg, men vil gjerne tro det.....
TROR å ha lest det kroppen trenger mest progesteron når embryoet fester seg, så det stemmer, men også rundt uke 9-10. Etterpå tar morkaka det over. Leste at kroppen kan mangle progesteron pga forurensing og flere ting som jeg ikke husker. Så jeg tror at kroppen min kan ha endret seg i de 9 år etter at jeg fikk barn.

Men som sagt, jeg trenger altid en forklaring for alt, så tror på crinone nå. Men alt jeg skriver her kan jeg ikke si med sikkerhet... Men det skader jo ikke å finne litt mer ut du og, og snakke med gyn. om det ved neste forsøk.
Og hvis du leser her er det mange forskjellige meninger, vanskelig dette....
http://www.klikk.no/forum/barnimage...05269-hvor-lenge-skal-dere-bruke-progesteron/

Ønsker deg det allerbeste og spesielt god hjelp og oppfølging, og sender hermed en dose 'jeg-gir-ikke-opp', som du sikkert trenger <3

Back
Topp