Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ul idag, skulle liksom være 12+2, men hjertet hadde sluttet å slå i uke 9gyn var veldig overrasket, for når jeg var der på ul 7+3 såg alt fint ut!
Fikk med meg hjem cytotec som skal gjøre at jeg aborterer, hvis det ikke ordner seg selv til imorgen må jeg inn til sykehuset for utskraping. Kjenner nå at jeg er så sinnsykt lei/frustrert og forbanna.. Trodde endelig vi hadde fått det til med ivf, men neida vi skal tydelivis ikke få lov å bli foreldrehuff, dette er det tristeste jeg har lest
![]()
dere hadde virkelig fortjent å komme i mål denne gangen
sender deg en k
Ser ikke positivt på noe Akkuratt nå
Sent from my iPhone using BV Forum
Fy f*** så urettferdig. Kjempe trist!! Du som er en slik gledesspreder! Off sender masse masse gode klemmer.
Sent from my iPhone using BV Forum
Livet er noen ganger så urettferdigFøler virkelig med deg...
Brukte du Crinone eller lign.?
Jeg har stort tro på at noen av oss trenger det i uke 9-10 for å holde babyen på plass!
Da er det når kroppen trenger mest progesteron.
Troen kom etter at jeg fikk lillebror med Crinone, og denne gangen med levende baby på UL i uke 13.
Vil bare gi deg en stor klem ellers, vi skal savne deg![]()
Nei nei nei !!!!!! Jeg som var så glad for å se deg her. Vet jo hvordan du har slitt ! Nei nå ble jeg virkelig lei meg. Mange mange klemmer ♥♥♥♥♥
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg er jo ingen lege, har bare lest mye om Crinone da jeg gikk på det for 2 år siden.(og denne gangen)Tusen takkjeg brukte lutinus, Mn kun til den dagen jeg fikk positiv test, trengte ikke bruke det lenger for da produserer koppen progesteron selv?
Skal nevne det med crinone til klinikken ved neste forsøk, så får vi se hva som
Skjer da.
Sent from my iPhone using V Forum