Da gikk det til hellvette igjen!

Sjanetti

Gift med forumet
VIP
Ul idag, skulle liksom være 12+2, men hjertet hadde sluttet å slå i uke 9 :( gyn var veldig overrasket, for når jeg var der på ul 7+3 såg alt fint ut!
Fikk med meg hjem cytotec som skal gjøre at jeg aborterer, hvis det ikke ordner seg selv til imorgen må jeg inn til sykehuset for utskraping. Kjenner nå at jeg er så sinnsykt lei/frustrert og forbanna.. Trodde endelig vi hadde fått det til med ivf, men neida vi skal tydelivis ikke få lov å bli foreldre :(
Ser ikke positivt på noe Akkuratt nå :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Off:/ vet ikke hva jeg skal si:( så urettferdig:( ta godt vare på hverandre nå fremover.

Neei, så fælt:(
Sender deg en god varm klem<3

Fy f*** så urettferdig. Kjempe trist!! Du som er en slik gledesspreder! Off sender masse masse gode klemmer.

Nei nei nei !!!!!! Jeg som var så glad for å se deg her. Vet jo hvordan du har slitt ! Nei nå ble jeg virkelig lei meg. Mange mange klemmer ♥♥♥♥♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

<3 <3 <3

:(:(:( det var kjempe leit. Håper så inderlig dere får lov til å bli foreldre snart! Ikke noe greit å oppleve slikt. :(:(

Kjempe lei meg på dine vegne :( vet hvor tøft det er.. håper du får oppfølging neste gang♥

Nei og nei og nei. :(
Dette var utrolig trist å lese. Veldig lei meg på deres vegne. Klemmer sendes avgårde <3

neei :(
kjempe trist å høre :( sender mange klemmer. <3

Nei!! :( Så utrolig trist!! :( Blei skikkelig lei meg nå! Sender deg mange klemmer <3

Livet er noen ganger så urettferdig :( Føler virkelig med deg...
Brukte du Crinone eller lign.?
Jeg har stort tro på at noen av oss trenger det i uke 9-10 for å holde babyen på plass!
Da er det når kroppen trenger mest progesteron.
Troen kom etter at jeg fikk lillebror med Crinone, og denne gangen med levende baby på UL i uke 13.
Vil bare gi deg en stor klem ellers, vi skal savne deg :(

Nå ble jeg lei meg, særlig hvis dere har sliti får å få det til:( ekstra urettferdig da! Mange klemmer og lykke til videre!

Back
Topp