Da går jeg hjemme med ballong..

Selvfølgelig stor pågang på KK. "Fødekø". Håper de tar vannet i løpet av kvelden altså!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Men hurra for at ballongen datt ut!
Men BUUU på fødekø! Skjønner ikke folk at denne barnehage-regelen ødelegger og lager fulle sykehus på sommern!

Lykke til <3


-- tasting fra mobil --
 
Men hurra for at ballongen datt ut!
Men BUUU på fødekø! Skjønner ikke folk at denne barnehage-regelen ødelegger og lager fulle sykehus på sommern!

Lykke til <3


-- tasting fra mobil --
Jepp! Fikk velge mellom å reise hjem eller vente i gangen og satse på at det ble klar fødeavdelingen i løpet av natta. Da ble det hjem gitt :p Rart å få beskjed om å komme opp med en gang for innleggelse og vannavgang, for å så komme opp og bli sendt hjem igjen. Hmm

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Så kjedelig,håper det blir litt mindre kø og at de får tatt vannet ditt og at babyen kommer raskt etter det:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Var ganske innstilt på at NÅ skjer det, så var litt slap-in-the-face og bli sendt hjem igjen ;)

Får bare slappe av, legge meg og lade batteriene til i morgen. Da får de jaggu ikke sende meg hjem igjen!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
såSSå kjedelig med fødekø... Jeg som hadde plan om en tur ila natta... :p Fullt på storken og eller får ikke du den muligheten siden du blir satt igang? Håper iallefall de snart har ledig rom til deg og får fart på rier..
 
såSSå kjedelig med fødekø... Jeg som hadde plan om en tur ila natta... :p Fullt på storken og eller får ikke du den muligheten siden du blir satt igang? Håper iallefall de snart har ledig rom til deg og får fart på rier..

Usikker altså, men planen var jo vannavgang, så da tror jeg nok at jeg kanskje måtte vært nede??? HMM. Får høre i morgen. Kan jo tenke meg å sitta i badekar på storken jeg da ;)
 
Var ganske innstilt på at NÅ skjer det, så var litt slap-in-the-face og bli sendt hjem igjen ;)

Får bare slappe av, legge meg og lade batteriene til i morgen. Da får de jaggu ikke sende meg hjem igjen!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Gu så kjedelig! Blir jaggu herja med du.. fram og tebake.. :( i morgen blir det baby :D (krysser alt eg har :D)
 
Back
Topp