Da går jeg hjemme med ballong..

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Kun 1-2 cm åpning, og hodet ikke festet enda, så da er det bare å håpe på god effekt. Innleggelse 1030 i mårra om det ikke skjer noe før. :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Håper ballongen faller ut snart og at det kommer rier:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Har ike helt skjønt den ballongen. Er det for å åpne mer bare? Anyways, lykke til:)

-=[herq]=-
 
Har ike helt skjønt den ballongen. Er det for å åpne mer bare? Anyways, lykke til:)

-=[herq]=-
Er for å modne og åpne ja. Når ballongen detter ut er det vel noen centi åpning og de kan forhåpentligvis ta vannet.

Ellers kan vannet gå eller rier starte hjemme :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Så kjekt at du fikk lov og reise hjem. Er sånn ballong ubehagelig og gå med?
 
Så kjekt at du fikk lov og reise hjem. Er sånn ballong ubehagelig og gå med?
Tja. Er litt ubehagelig nå. Satt den inn for to timer siden, og har en del murringer og kjenner det er noe som skjer ja.

Håper bare at det har effekt og at jeg ikke må i gang med piller i morgen :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Så spennende! Jeg ble satt i gang med ballong også, men riene kom etter fire minutter med ballongen inni og ballongen datt aldri ut av seg selv :p den ble dradd ut når jeg hadde 6cm åpning ;-) masssssse lykke til! Heia!! :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Masse lykke til:) Kjekt at du fikk dra hjem da, sender deg masse fødestøv og håper ting kommer fort igang:)
 
Så spennende! Jeg ble satt i gang med ballong også, men riene kom etter fire minutter med ballongen inni og ballongen datt aldri ut av seg selv :p den ble dradd ut når jeg hadde 6cm åpning ;-) masssssse lykke til! Heia!! :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg har så merkelig type vondt. Kommer i tak, men føles nesten mer ut som Luftsmerter. Har de både fremme og "bak". Murringer, menssmerter og skikkelig stikkende smerte. Hmm

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg har så merkelig type vondt. Kommer i tak, men føles nesten mer ut som Luftsmerter. Har de både fremme og "bak". Murringer, menssmerter og skikkelig stikkende smerte. Hmm

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app


Så spennende! De sa til meg at murringene ville avta iløpet av noen timer, men om det var rier så ville det bare ta seg opp :) hååååper det tar seg opp hos deg! Det tok 15, 5time fra ballongen blr satt til småen var ute <3 håper det går fort og greit for deg også :)
 
Så spennende! De sa til meg at murringene ville avta iløpet av noen timer, men om det var rier så ville det bare ta seg opp :) hååååper det tar seg opp hos deg! Det tok 15, 5time fra ballongen blr satt til småen var ute <3 håper det går fort og greit for deg også :)
Murringen var ikke gode, men nå har de gått over. Har noen tak som kommer ca med 8-10 mins mellomrom. Noen er vondere enn andre, så ikke helt lett å si om det er starten på noe. Får se om det dabber av eller tar seg opp. Håper uansett den gjør jobben sin, så de kan ta vannet i morgen :) Da blir jeg lagt inn og kommer ikke ut før lillebror er med :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Lykke til :)
 
Er så spent på dine vegne i dag! :)
Ballongen poppet ut nå. Har ringt føden, og måtte komme opp for å forsøke å ta vannet. Huhu. Håper det er klart nå da ;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Spennende! Lykke til :)
 
Back
Topp