Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, så utrolig leit Ta vare på deg selvda har jeg vært på sykehuset og tatt ultralyd og det var dessverre ikke noe liv der. er 15+6 i dag så i morgen blir det innleggelse og få babyen ut.
lykke til videre til dere alle
da har jeg vært på sykehuset og tatt ultralyd og det var dessverre ikke noe liv der. er 15+6 i dag så i morgen blir det innleggelse og få babyen ut.
Så utrolig trist! Mange klemmer til dere! kan jeg spørre hvordan dere fant det ut eller var det bare en tilfeldig ulda har jeg vært på sykehuset og tatt ultralyd og det var dessverre ikke noe liv der. er 15+6 i dag så i morgen blir det innleggelse og få babyen ut.
Hadde time til jordmor i dag og hun fant ikke hjertelyd..Så da ble jeg henvist til sykehuset for ultralyd og da fant de ikke noe hjertelyd og babyen lå helt stille. Var helt grusomt å se den ligge der helt urørelig.Så utrolig trist! Mange klemmer til dere! kan jeg spørre hvordan dere fant det ut eller var det bare en tilfeldig ul
Hadde time til jordmor i dag og hun fant ikke hjertelyd..Så da ble jeg henvist til sykehuset for ultralyd og da fant de ikke noe hjertelyd og babyen lå helt stille. Var helt grusomt å se den ligge der helt urørelig.
Så forferdelig vondt! Sender dere mange klemmer og lykke til i morgenHadde time til jordmor i dag og hun fant ikke hjertelyd..Så da ble jeg henvist til sykehuset for ultralyd og da fant de ikke noe hjertelyd og babyen lå helt stille. Var helt grusomt å se den ligge der helt urørelig.
ja dette var ikke noe gøy. har ikke vært på UL tidligere. skulle på OUL 16.april og gledet meg sååå til å se den lille,men slik ble det ikke. Men vi gir ikke opp..blir å prøve på nytt så snart det lar seg gjøreSå forferdelig vondt! Sender dere mange klemmer og lykke til i morgen
Hat du vært på ul tidligere i svangerskapet?( trenger ikke svare om du ikke vil)
Det er så ufattelig meningsløst!ja dette var ikke noe gøy. har ikke vært på UL tidligere. skulle på OUL 16.april og gledet meg sååå til å se den lille,men slik ble det ikke. Men vi gir ikke opp..blir å prøve på nytt så snart det lar seg gjøre