da forlater jeg dere

enoT

Betatt av forumet
da har jeg vært på sykehuset og tatt ultralyd og det var dessverre ikke noe liv der. er 15+6 i dag så i morgen blir det innleggelse og få babyen ut.
lykke til videre til dere alle:love2
 
da har jeg vært på sykehuset og tatt ultralyd og det var dessverre ikke noe liv der. er 15+6 i dag så i morgen blir det innleggelse og få babyen ut.
lykke til videre til dere alle:love2
Nei, så utrolig leit :( Ta vare på deg selv :Heartred
 
Så forferdelig trist!!! Sender deg uendelig med styrkeklemmer ❤️ ta godt vare på deg selv ❤️
 
Tusenvis av styrkeklemmer fra meg til deg!! :Heartred:Heartred:Heartred
 
da har jeg vært på sykehuset og tatt ultralyd og det var dessverre ikke noe liv der. er 15+6 i dag så i morgen blir det innleggelse og få babyen ut.
lykke til videre til dere alle:love2

Dette var forferdelige nyheter. Har deg i mine tanker❤️ Ønsker deg alt vel videre.
 
da har jeg vært på sykehuset og tatt ultralyd og det var dessverre ikke noe liv der. er 15+6 i dag så i morgen blir det innleggelse og få babyen ut.
lykke til videre til dere alle:love2
Så utrolig trist! Mange klemmer til dere! kan jeg spørre hvordan dere fant det ut eller var det bare en tilfeldig ul :(
 
Fryktelig vondt å oppleve å miste sin baby, finner ikke ord. Håper dere har mange rundt dere som er der for dere nå i en vanskelig tid. Sender dere en klem:Heartbigred
 
Så utrolig trist! Mange klemmer til dere! kan jeg spørre hvordan dere fant det ut eller var det bare en tilfeldig ul :(
Hadde time til jordmor i dag og hun fant ikke hjertelyd..Så da ble jeg henvist til sykehuset for ultralyd og da fant de ikke noe hjertelyd og babyen lå helt stille. Var helt grusomt å se den ligge der helt urørelig.
 
Hadde time til jordmor i dag og hun fant ikke hjertelyd..Så da ble jeg henvist til sykehuset for ultralyd og da fant de ikke noe hjertelyd og babyen lå helt stille. Var helt grusomt å se den ligge der helt urørelig.

Så forferdelig å måtte oppleve det... :( Sender deg all mulig styrke for morgendagen ❤️
 
Hadde time til jordmor i dag og hun fant ikke hjertelyd..Så da ble jeg henvist til sykehuset for ultralyd og da fant de ikke noe hjertelyd og babyen lå helt stille. Var helt grusomt å se den ligge der helt urørelig.
Så forferdelig vondt! Sender dere mange klemmer og lykke til i morgen❤️
Hat du vært på ul tidligere i svangerskapet?( trenger ikke svare om du ikke vil❤️)
 
Så grusomt.. Har ikke ord, så sender deg bare masse varme tanker og klemmer... :Heartred:Heartred
 
Så forferdelig vondt! Sender dere mange klemmer og lykke til i morgen❤️
Hat du vært på ul tidligere i svangerskapet?( trenger ikke svare om du ikke vil❤️)
ja dette var ikke noe gøy:arghh:. har ikke vært på UL tidligere. skulle på OUL 16.april og gledet meg sååå til å se den lille,men slik ble det ikke. Men vi gir ikke opp..blir å prøve på nytt så snart det lar seg gjøre:Heartbigred
 
ja dette var ikke noe gøy:arghh:. har ikke vært på UL tidligere. skulle på OUL 16.april og gledet meg sååå til å se den lille,men slik ble det ikke. Men vi gir ikke opp..blir å prøve på nytt så snart det lar seg gjøre:Heartbigred
Det er så ufattelig meningsløst!❤️
Håper dere blir tatt godt vare på!
Heier på dere og krysser alt som fins at neste gang så går det hele veien ❤️❤️
 
Huff, så utrolig trist å høre:sorry::Heartred
Husk og ta vare på hverandre! Og håper spiren sitter fort igjen, når dere er klar:Heartred
Har dere i tankene!:Heartred
Du trenger ikke svare, men sa de noe om hvor mange uken fosteret var?
 
Back
Topp