Begynte og blø og ha foferdelige kramper... Lykke til alle sammen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette fortjener du virkelig ikke!! Ord blir så fattige og jeg vet ikke hva jeg skal si! Jeg vet at ditt ønske er like stort som mitt ønske <3 Og jeg vet at alt virker håpløst og uoppnåelig nå, men en dag blir det bra! Sender deg en kjempe klem! <3Jeg mister.. DesverreNå legger jeg alt vekk en stund.. Masse lykke til <3 Klem
Ja.. Må vel det.. Er 2 gang jeg mister.. Sist var ma.. Og krevde utredning da.. Fant ingenting.. Og har jo barn fra før.. Men ja.. Mye av det er nok stress..Å nei!! Håper du ikke har rett! Om du har rett, ville jeg dratt til gyn og fått skikkelig utredning!
Ja.. Veldig ønsket.. Men nå orker jeg ikke ønske mer akkuratt nåDette fortjener du virkelig ikke!! Ord blir så fattige og jeg vet ikke hva jeg skal si! Jeg vet at ditt ønske er like stort som mitt ønske <3 Og jeg vet at alt virker håpløst og uoppnåelig nå, men en dag blir det bra! Sender deg en kjempe klem! <3
Nei.. Nå må dere hvertfall holde dere her <3Ååå nei nei nei. Nå skulle ikke flere forlate denne gruppa.
god klem til degDet er ikke noe gøyVeldig trist å lese
Har selv hatt flere sa så du har all min medfølelsegod klem til deg
<3Åååneiiii.... :-(
Får vondt i hele kroppen... Så utrolig trist!
Ta vare på deg selv! <3