Da forlater jeg dere :(

Nei du tuller?! :( blør du masse? Trenger ikke være du mister??!

Å nei huff så trist :(

Å nei!! Håper du ikke har rett! Om du har rett, ville jeg dratt til gyn og fått skikkelig utredning!

Jeg mister.. Desverre :( Nå legger jeg alt vekk en stund.. Masse lykke til <3 Klem
Dette fortjener du virkelig ikke!! Ord blir så fattige og jeg vet ikke hva jeg skal si! Jeg vet at ditt ønske er like stort som mitt ønske <3 Og jeg vet at alt virker håpløst og uoppnåelig nå, men en dag blir det bra! Sender deg en kjempe klem! <3

Å nei!! Håper du ikke har rett! Om du har rett, ville jeg dratt til gyn og fått skikkelig utredning!
Ja.. Må vel det.. Er 2 gang jeg mister.. Sist var ma.. Og krevde utredning da.. Fant ingenting.. Og har jo barn fra før.. Men ja.. Mye av det er nok stress..

Dette fortjener du virkelig ikke!! Ord blir så fattige og jeg vet ikke hva jeg skal si! Jeg vet at ditt ønske er like stort som mitt ønske <3 Og jeg vet at alt virker håpløst og uoppnåelig nå, men en dag blir det bra! Sender deg en kjempe klem! <3
Ja.. Veldig ønsket.. Men nå orker jeg ikke ønske mer akkuratt nå :) Nå skal jeg tenke på litt andre ting en stund :) Masse lykke til snupp <3 Klemmen satt jeg pris på <3

Åååneiiii.... :-(
Får vondt i hele kroppen... Så utrolig trist!
Ta vare på deg selv! <3

Åå nei :( så ufattelig trist :( sender varme klemmer ❤️ Det skal bli din tur en dag!

Nei nei nei nei :(

Back
Topp