Da flytter jeg :(

Bina

Pine Bina
VIP
Tror ikke dette går bra . Kan ikke sitte å overbevise meg selv om at det er en spire ser inne, når alle svangerskapene mine har endt i dass. Jeg blør har vondt i sida igjen. Symptomer kjenner jeg ikke så mye til akkurat nå heller. Kom meg nesten til uke 6 da.
Så nå blir det å be om utredning for å finne ut hvorfor kroppen min kaster ut spirene ...
Kjenner jeg begynner å bli lei motgang nå.
Så takk for meg og lykke til videre vakre damer<3

Januar 2015 <3

Bina da ??? :(:(:(:( Er du sikker på at det går den veien? Har du fått noe svar på hcg prøver?? Tatt ny g test? Er det samme smertene som SA tidligere? Jeg vil ikke at du skal flytte :( Blir SÅ lei meg :(

Neineinei :( Ikke mist håpet enda, kanskje denne spiren lurer deg ? Kom deg på legevakta for å være helt sikker <3 Vil ikke miste deg :(

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Nei jeg har ikke fått svar enda på prøven. Får det på mandag,og da skal jeg ta en ny en. Har ikke flere g tester,og gidder ikke kjøpe flere heller.
Er det ikke SA så er det iallefall noe som ikke stemmer.er ikke normalt med kramper verre enn en fødsel. Så tror dette bare er å legge bak seg nå. Huff! Jeg bare må det,jeg får så stor knekk når jeg får svar på at det har gått galt. Kan ikke sitte å gi meg selv falskeforhåpninger

SA uke 5+6 :(
starter utredning for habituell abort.

Nei jeg har ikke fått svar enda på prøven. Får det på mandag,og da skal jeg ta en ny en. Har ikke flere g tester,og gidder ikke kjøpe flere heller.
Er det ikke SA så er det iallefall noe som ikke stemmer.er ikke normalt med kramper verre enn en fødsel. Så tror dette bare er å legge bak seg nå. Huff! Jeg bare må det,jeg får så stor knekk når jeg får svar på at det har gått galt. Kan ikke sitte å gi meg selv falskeforhåpninger

:(:( Huff Bina :( Så lei meg på dine vegne :( <3 Håper virkelig du får ønsket ditt oppfylt snart med nr 2 <3 Sender deg mange klemmer <3 Jeg håper og heier på deg!

Neineinei :( Ikke mist håpet enda, kanskje denne spiren lurer deg ? Kom deg på legevakta for å være helt sikker <3 Vil ikke miste deg :(

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Der gjør de ingenting annet enn å la meg vente så jeg venter heller på ul til uka en gang

Bina!!! :( :( nå begynner jeg å grine! Dette skulle jo gå bra. Stor klem til deg vennen ❤️❤️❤️

Jeg skjønner ingenting jeg. Symptomene er på plass. Ømme pupper og det stikker og strekker seg i livmora. Jeg blør nesten ikke, kommer bare sånt brunt igjen som det gjorde forrige helg.... Håper Ullevål ringer meg på mandag og gir meg time ganske fort

Ikke gi opp helt ennå da. Sitter her å sipper jeg nå. Vil ha deg med helt frem...
Klem til deg

Jeg vil også være med helt frem:(

Uff da:(. Håper det ordner seg for deg raskt og at du får svar❤️

Termin: 6.januar 2015❤️

Kjære, kjære Bina.

Forvirringen din må være utrolig stor.
Jeg vet ikke hva jeg skal si, på den ene siden er jeg ikke sikker på om du faktisk har mistet enda, samtidig ser jeg det er en god mulighet for det.

Jeg syns du skal holde deg her til du har vært på UL.
Sender deg en stor klem og krysser alt jeg har for deg

:(

Binamor. Jeg tror ikke du har mistet.
Jeg tror forsatt det jeg har sagt til deg før. Hvertfall frem til du har fått UL.

Du sier jo selv at ingenting er likt som før. Krysser fingrene for at det er Crinone som lurer deg :)

Klem snuppa.

❤️Termin 17.januar ❤️

Håper alt ordner seg og krysser fingrer og tær for deg :) prøv å hold håpet litt oppe enda <3

Termin 01.01.2015 <3
Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har uansett ikke noen god følelse på dette. Blir mer og mer redd for xu :(
Og jeg kjenner det på meg at der noe som ikke stemmer:(

Håper du tar feil. ;) men som regel har magefølelsen rett, kanskje eller ikke :( ;) jeg vil, klarer ikke å gi opp håpet :(

❤️Termin 17.januar ❤️

Gir ikke opp håpet mitt om at dette skal gå bra Bina! Men om du er mer og mer redd for xu så må du ha deg til legevakten! Nå blir jeg redd for deg :( ❤️

Veldig fint dere holder håpet oppe :)
De gjør ingenting på legevakten. Blir bare sendt hjem med svaret jeg fikk forrige helg, truende abort. Eller noe annet piss.
Jeg ringer heller Ullevål i morgen å forteller ståa. Så får håpe de gir meg en time fortest mulig

Back
Topp