Da er tiden snart her :-)

Trekløver89

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Jeg lagde en tråd tidligere at jeg skulle teste etter jul. Finner den ikke så lagde ny. Nå er jeg en dag over mens ingen tegn til tr. :-) men bestemt å vente til uka med å teste nå redd for å bli skuffet hehe

Krysser fingrene!:) klarte ikke vente så lenge som til ikm jeg med å teste. Begynte 8dpo :p
Hehe egentlig klør det i fingrene men tror jeg egentlig slår ut på hgc litt sent så derfor jeg venter. Men tar nok en test til mandag :-)

Hcg mente jeg :-P

Billigtester sine slår ut på lav hcg i allefall. Må en del mer til for cb digital i allefall. Tror den med kryss på fra cb skal slā ut forh.vis tidlig iallefall:)
Ok men da prøver jeg en av de :-)

Lykke til :)

Tok en test i dag den var negativ. Men ingen mens så da er det bare å vente. Sist jeg var gravid tok jeg en på mens dag den var negativ ventet 2 uker så fikk jeg positiv så håpet mitt er enda ikke ute :-P

Tok en test i dag den var negativ. Men ingen mens så da er det bare å vente. Sist jeg var gravid tok jeg en på mens dag den var negativ ventet 2 uker så fikk jeg positiv så håpet mitt er enda ikke ute :-P
Oi. Ønsker deg lykke til! Krysser fingrene mine for deg :)

Back
Topp