Takk takk trodde jeg skulle være flink å vente men det gikk ikkeOi. Ønsker deg lykke til! Krysser fingrene mine for deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takk trodde jeg skulle være flink å vente men det gikk ikkeOi. Ønsker deg lykke til! Krysser fingrene mine for deg![]()
Ok da skal jeg bestille meg den nåÅj, spent! Docmorris skal være ganske sensitiv![]()
Det er en av de mest sensitive. Men rfsu er like sensitiv så kan like gjerne kjøpe den. Kjøpes i vanlig butikk. Og har rød strek som ikke kan forveksles med skyggestrek. Lykke til!Noen som har erfaring med doc gravidtest? Er den grei om man produserer hcg sent
Nei ikke enda, men forsatt ingen mens ;-)Testet noe mer?![]()
Det er jo et godt tegn daNei ikke enda, men forsatt ingen mens ;-)
Ja tester til uka tenkte jegDet er jo et godt tegn da![]()
Ikke stol på eggløsningstest som graviditetstest.Nå tok jeg en clearblue eggløsning test digital for jeg har hørt folk har fått positiv på slike ved graviditet min er posetiv. Eggløsning min har vært da jeg tester, temper og får smerter ble litt ivrig nå
Nei skal ikke det bare kjente jeg fikk litt håp heheIkke stol på eggløsningstest som graviditetstest.
Kan godt hende du er gravid altsåNei skal ikke det bare kjente jeg fikk litt håp hehe
Ja ikke santKan godt hende du er gravid altså
Men jeg brukte el.tester selv en gang og fikk positiv, men det stemte ikke.