Jeg lagde en tråd tidligere at jeg skulle teste etter jul. Finner den ikke så lagde ny. Nå er jeg en dag over mens ingen tegn til tr.
men bestemt å vente til uka med å teste nå redd for å bli skuffet hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe egentlig klør det i fingrene men tror jeg egentlig slår ut på hgc litt sent så derfor jeg venter. Men tar nok en test til mandagKrysser fingrene!klarte ikke vente så lenge som til ikm jeg med å teste. Begynte 8dpo
![]()
Hvordan type test skal du bruke?Hehe egentlig klør det i fingrene men tror jeg egentlig slår ut på hgc litt sent så derfor jeg venter. Men tar nok en test til mandag![]()
Tenkte en av de clearblue testene når jeg har brukt de når jeg har vært gravid har de egentlig ikke slått ut før ganske sent men.Hvordan type test skal du bruke?![]()
Billigtester sine slår ut på lav hcg i allefall. Må en del mer til for cb digital i allefall. Tror den med kryss på fra cb skal slā ut forh.vis tidlig iallefallTenkte en av de clearblue testene når jeg har brukt de når jeg har vært gravid har de egentlig ikke slått ut før ganske sent men.
Ok men da prøver jeg en av deBilligtester sine slår ut på lav hcg i allefall. Må en del mer til for cb digital i allefall. Tror den med kryss på fra cb skal slā ut forh.vis tidlig iallefall![]()
Imponert selv hehe hadde jeg hatt tester i hus hadde jeg nok tatt enLykke til med test
Imponert over at du klarer å vente![]()
Oi. Ønsker deg lykke til! Krysser fingrene mine for degTok en test i dag den var negativ. Men ingen mens så da er det bare å vente. Sist jeg var gravid tok jeg en på mens dag den var negativ ventet 2 uker så fikk jeg positiv så håpet mitt er enda ikke ute![]()