Da er krigen igang

En tråd i 'Januar 2014' startet av Helle, 7 Mai 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Helle Forelsket i forumet

Hva driver du med nå?

Jeg er nett ferdig på jobb. Sitter nå på bussen på vei for å møte mannen. Sammen skal vi kjøpe veggplater til det nye vaskeromme vårt.

2. Mammalykke Gift med forumet Januarhula 2014 VIP *Aprilbaby 2018*

Nettopp hentet størstemann ( bonusbarnet mitt) på SFO:) snart er det middag :)

3. Katti88 Betatt av forumet Januarhula 2014

Jeg ligger på sofaen, fridag ♥ synd når det er så fint vær, men hodepine og kvalme holder meg inne.. Venter på samboern som kommer med middagen..;) ostebolle i dag, eneste som frister..:p hva skal dere ha til middag?:)

4. Helle Forelsket i forumet

Idag blir det fisk med poteter og grønnsaker til middag. Alt for lenge siden vi har hatt fisk… hehe. Dere da?

5. **Ole brummm** Elsker forumet

Jeg sitter å venter på svigerinnen min. Skal til oslo ;)

6. Helle Forelsket i forumet

Hva skal dere i oslo?

7. Katti88 Betatt av forumet Januarhula 2014

Ah, skulle ønske jeg likte fisk.. :) Men har desverre et noe anstrengt forhold til det..:p Ble sjuk en gang jeg spiste fisk på barneskolen og har ikke rørt det etterpå.. heller ikke brente mandler..:p haha..:p

8. **Ole brummm** Elsker forumet

Tantejenta mi og venninna skal på 1d konsert. Jeg og svigerinna skal shoppe litt :)

9. Helle Forelsket i forumet

Oi, så pass ja? Kjipt da!
    Jeg har ikke godt av å kjøre buss og skrive på tlf'en… blir så kvalm....
    Hva skal dere ha til middag da?

10. **Ole brummm** Elsker forumet

Jeg elsker fisk, spesielt skalldyr og største favoritt rett er sushi ♡

11. Helle Forelsket i forumet

Skalldyr er kjempegodt! Reker og krabbe !!!

12. **Ole brummm** Elsker forumet

Også hummer :)

13. Helle Forelsket i forumet

Ja, hummer er sykt godt! Eneste minuset er at det er så dyrt... Hehe! Pleier kun ha det en gang i året, etter at gubben og svigerfar har fiska ;)

14. **Ole brummm** Elsker forumet

Kan man spise skalldyr og sushi når man er gravid?

15. Katti88 Betatt av forumet Januarhula 2014

det blei ostebolle til middag, lokal spesialitet ;) Jeg elsker skalldyr! Det er nor av det beste jeg får:):)

16. *Pudding* Elsker forumet

Siden jeg er alene skal jeg ha ost med litt Grandiosa under til middag :) Jeg er litt i overkant glad i smeltet ost :p

17. Ønsker dere lykke til i krigen=) Skal prøve å legge inn litt innlegg for å hjelpe dere :D

Akkurat nå sitter jeg på jobb som moderator (sjokk!!) ;) Må snart lage middag til meg og mannen, men han skal få legge ungene først ;)

18. Brigdid Forelsket i forumet Januarhula 2014

Jeg ligger på sofaen og er helt utslitt. Har gått som en zombie på jobb idag. Er så trøtt. Blir godt med fri dag i morgen:)

Del denne siden