Da er krigen igang

Helle

Glad i forumet
Oktobergull 2022
Hva driver du med nå?

Jeg er nett ferdig på jobb. Sitter nå på bussen på vei for å møte mannen. Sammen skal vi kjøpe veggplater til det nye vaskeromme vårt.
 
Nettopp hentet størstemann ( bonusbarnet mitt) på SFO:) snart er det middag :)
 
Jeg ligger på sofaen, fridag ♥ synd når det er så fint vær, men hodepine og kvalme holder meg inne.. Venter på samboern som kommer med middagen..;) ostebolle i dag, eneste som frister..:p hva skal dere ha til middag?:)
 
Idag blir det fisk med poteter og grønnsaker til middag. Alt for lenge siden vi har hatt fisk… hehe. Dere da?
 
Ah, skulle ønske jeg likte fisk.. :) Men har desverre et noe anstrengt forhold til det..:p Ble sjuk en gang jeg spiste fisk på barneskolen og har ikke rørt det etterpå.. heller ikke brente mandler..:p haha..:p
 
Ah, skulle ønske jeg likte fisk.. :) Men har desverre et noe anstrengt forhold til det..:p Ble sjuk en gang jeg spiste fisk på barneskolen og har ikke rørt det etterpå.. heller ikke brente mandler..:p haha..:p
Oi, så pass ja? Kjipt da!
Jeg har ikke godt av å kjøre buss og skrive på tlf'en… blir så kvalm....
Hva skal dere ha til middag da?
 
Ja, hummer er sykt godt! Eneste minuset er at det er så dyrt... Hehe! Pleier kun ha det en gang i året, etter at gubben og svigerfar har fiska ;)
 
det blei ostebolle til middag, lokal spesialitet ;) Jeg elsker skalldyr! Det er nor av det beste jeg får:):)
 
Siden jeg er alene skal jeg ha ost med litt Grandiosa under til middag :) Jeg er litt i overkant glad i smeltet ost :p
 
Ønsker dere lykke til i krigen=) Skal prøve å legge inn litt innlegg for å hjelpe dere :D

Akkurat nå sitter jeg på jobb som moderator (sjokk!!) ;) Må snart lage middag til meg og mannen, men han skal få legge ungene først ;)
 
Jeg ligger på sofaen og er helt utslitt. Har gått som en zombie på jobb idag. Er så trøtt. Blir godt med fri dag i morgen:)
 
Back
Topp