Da er han borte:(

han jeg var samboer med når jeg skrev det er det slutt med.. det ble slutt i januar.
han som nå er faren er en jeg møtte like før påsken.. vi ble sammen på fredagen.
Jeg bor nå sammen med en vennine..
kan forstå at det er mye som virker rart når jeg har skrevet det før..
dette svangerskapet var ikke planlagt det var heller ikke som skulle ha skjedd.

ja det er det. jeg trodde det var i januar så feil.
jeg husker ikke helt om det var i januar eller februar. men jeg husker det var nært til vinterferien. og at jeg mått flytte hjem og at alt var bare et stryr. jeg er over han nå.. og har blitt sammen med en annen og han er jeg gravid med..

hvis jeg skulle vært to personer så hadde jeg vel ikke hatt et opphold her inne. har ikke skrevet etter at det ble slutt mellom meg og eksen og til tirsdag forje uke.

Hvorfor bruker du to navn da?
Du har ikke mye troverdighet hos meg dessverre. Er folk som blottlegger sjela si her inne. Synes det er veldig respektløst av deg!

jeg bruker to navn fordi jeg eksen min ikke skal finne meg. er veldig redd han og vennene hans.
derfor byttet jeg navnet på forumet. i håp om at han og venne ikke ville finne meg..

ja han bor i grimstad mens jeg bor i lillestrøm. er et stykke i mellom der.

Men hvem er egentlig faren? Begge to? Står veldig om hverandre her altså...

han i grimstad er faren.

eksen min har jeg ikke hatt sex med siden to uker før det ble slutt.

og jeg er bare 5 uker på vei.

ORIGINAL: lillemæ

Og hvordan kunne eksen din kjøpe babyklær og kose med magen din hvis du var sammen med han i januar/februar?? Og du nå er 5 uker på vei for aller første gang???

inne å myser....det lillemæ skriver lurte igrunnen eg også på siden du ikke har vert gravid før.....hmm

han ønsket at jeg skulle bli gravid. og han gledet seg veldig til det. men jeg ble aldri gravid. noe jeg er veldig glad jeg aldri ble.
de trodde jeg var gravid en stund i fjord på grunn av at livmoren min var veldig stor. men de fant ut at livmoren bare lå på feil sted og at jeg hadde mage muskler.

ja jeg har byttet navn til Yava89.

Anja89

Litt lang! Jeg skal prøve å holde meg så nøytral som mulig nå, for jeg vet ikke hva sannheten er.

Men tenk visst hun forteller sannheten, da er det vel kanskje litt dumt å spørre henne sånn ut og tvile på henne. Siden situasjonen hun står oppi er vanskelig.
Vet hvertfall at jeg hadde blitt veldig lei meg om noen jeg ikke kjente hadde gått mot meg på den måten. Og at hun har skiftet navn pga eksen, kan jo være sant da.
Hadde selv en ex, for en del år siden, som hacket seg inn på mailene mine og psykisk misbrukte meg, etter det ble slutt. Kunne ikke snakke med en annen gutt, uten at han klikket totalt.

Men visst det viser seg at hun lyver, så syntes jeg det er veldig dårlig gjort, med tanke på at vi andre legger ut om følelser og diverse her inne.

Så jeg håper sannheten kommer frem til slutt. Poenget mitt er hvertfall at vi ikke bør gå imot enkelt personer.

Håper jeg ikke har fornærmet noen nå, men måtte bare få det ut!

ORIGINAL: JeanetteB

Litt lang! Jeg skal prøve å holde meg så nøytral som mulig nå, for jeg vet ikke hva sannheten er.

Men tenk visst hun forteller sannheten, da er det vel kanskje litt dumt å spørre henne sånn ut og tvile på henne. Siden situasjonen hun står oppi er vanskelig.
Vet hvertfall at jeg hadde blitt veldig lei meg om noen jeg ikke kjente hadde gått mot meg på den måten. Og at hun har skiftet navn pga eksen, kan jo være sant da.
Hadde selv en ex, for en del år siden, som hacket seg inn på mailene mine og psykisk misbrukte meg, etter det ble slutt. Kunne ikke snakke med en annen gutt, uten at han klikket totalt.

Men visst det viser seg at hun lyver, så syntes jeg det er veldig dårlig gjort, med tanke på at vi andre legger ut om følelser og diverse her inne.

Så jeg håper sannheten kommer frem til slutt. Poenget mitt er hvertfall at vi ikke bør gå imot enkelt personer.

Signerer denne på det sterkeste!

ORIGINAL: Mafiapus

ORIGINAL: Mija81

ORIGINAL: Mafiapus

hei! jeg er bare en liten sniker, men syns denne tråden var litt interessant! Skal bare minne dere på at dette er et åpent forum, og hvis dere legger ut historiene deres og følelser o.l. så må dere faktisk huske på at hvem som helst kan lese det! samme om hun bare tuller eller ikke, finnes masse folk som gjør det her på internett!

Back
Topp