Prøverpåny2016:)
Elsker forumet
hehe sikon, må lese alt vett du ;D :) hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sikon
ORIGINAL: EgVilMenfårDetKjeTil
hehe sikon, må lese alt vett du ;D :) hehe
Ja, gjorde det.. Etterpå [;)]
ORIGINAL: lillemæ
Og hvordan kunne eksen din kjøpe babyklær og kose med magen din hvis du var sammen med han i januar/februar?? Og du nå er 5 uker på vei for aller første gang???
ORIGINAL: JeanetteB
Litt lang! Jeg skal prøve å holde meg så nøytral som mulig nå, for jeg vet ikke hva sannheten er.
Men tenk visst hun forteller sannheten, da er det vel kanskje litt dumt å spørre henne sånn ut og tvile på henne. Siden situasjonen hun står oppi er vanskelig.
Vet hvertfall at jeg hadde blitt veldig lei meg om noen jeg ikke kjente hadde gått mot meg på den måten. Og at hun har skiftet navn pga eksen, kan jo være sant da.
Hadde selv en ex, for en del år siden, som hacket seg inn på mailene mine og psykisk misbrukte meg, etter det ble slutt. Kunne ikke snakke med en annen gutt, uten at han klikket totalt.
Men visst det viser seg at hun lyver, så syntes jeg det er veldig dårlig gjort, med tanke på at vi andre legger ut om følelser og diverse her inne.
Så jeg håper sannheten kommer frem til slutt. Poenget mitt er hvertfall at vi ikke bør gå imot enkelt personer.
Håper jeg ikke har fornærmet noen nå, men måtte bare få det ut!
ORIGINAL: Mafiapus
Litt lang! Jeg skal prøve å holde meg så nøytral som mulig nå, for jeg vet ikke hva sannheten er.
Men tenk visst hun forteller sannheten, da er det vel kanskje litt dumt å spørre henne sånn ut og tvile på henne. Siden situasjonen hun står oppi er vanskelig.
Vet hvertfall at jeg hadde blitt veldig lei meg om noen jeg ikke kjente hadde gått mot meg på den måten. Og at hun har skiftet navn pga eksen, kan jo være sant da.
Hadde selv en ex, for en del år siden, som hacket seg inn på mailene mine og psykisk misbrukte meg, etter det ble slutt. Kunne ikke snakke med en annen gutt, uten at han klikket totalt.
Men visst det viser seg at hun lyver, så syntes jeg det er veldig dårlig gjort, med tanke på at vi andre legger ut om følelser og diverse her inne.
Så jeg håper sannheten kommer frem til slutt. Poenget mitt er hvertfall at vi ikke bør gå imot enkelt personer.
Signerer denne på det sterkeste!
ORIGINAL: Mija81hei! jeg er bare en liten sniker, men syns denne tråden var litt interessant! Skal bare minne dere på at dette er et åpent forum, og hvis dere legger ut historiene deres og følelser o.l. så må dere faktisk huske på at hvem som helst kan lese det! samme om hun bare tuller eller ikke, finnes masse folk som gjør det her på internett!
ORIGINAL: Mafiapus
Signerer denne på det sterkeste!