Da er han borte:(

MammatilAsk

Glad i forumet
Da reiste typen hjem.[:(][:(]
Jeg kommer til å savne han. Og jeg trenger han på tirsdagen siden jeg skal til legen. kommer til å få dårlig nyheter siden livmoren min ikke ligger der den skal. kan det hende at jeg ikke kan gjennomføre svangerskapet.
Er så dumt jeg måtte bli gravid med en som er så langt unna..:(
Veit ikke hvordan det blir uten han. veit heller ikke om moren min støtter meg..:(
Hun har bestilt time for meg på amathea uten å spørre meg.

Han reiste for 40 min siden. og det tok bare 2 min før han ringte meg å sa at han savnet meg..

jeg er sammen med han. ble det på fredagen.:)
Jeg har flørtet med han siden påsken. Og han har sagt at han skal støtte meg og han snakker om å finne seg en jobb her opp for å være nær meg og spiren. Han vil være her siden mamma ikke støtter meg og den eneste jeg har er en vennine som jeg deler leilighet med..

Men han bor på sørlandet og jeg bor på østlandet.

Det var da voldsomt frekt av moren din synes jeg [:-]  Hun føler vel kanskje at du fortsatt er lilljenta hennes? Du får prøve å ta en prat med henne så kanskje hun forstår at dette er noe du vil og mener at du kan klare etc.

gratuler da :)
Så flott at han støtter deg!
har du noen som kan være med på tirsdag da?
Hva er det egentlig som er i veien, hvis du vil fortelle?

jeg snakket med mamma på fredagen når jeg var i stallen sammen med typen.
Når jeg og mamma var alene så sa hun " at hun aldri trodde jenta hennes skulle få barn før hun ble 16 år"
 jeg er 19 år.

Ehh? Og det skulle bety?

Så moren din vet ikke hvor gammel du er?
*kosemosepå*
men hun burde ikke blande seg i noe spør du meg, din kropp og din avgjørelse.

Men hva er det med livmoren din?

jeg skal reise alene siden jeg må ta en gu.
for et år siden fant legene ut at livmoren min ligger alt for langt til venstre og for langt bak. så de må muligenes inn å operere.
Og jeg har å en hånd som ikke klarer å fungere som normalt siden det er fult av gangliore på den( det er væske kuler) det gjøre at jeg ikke har følelse i fingre og konstante smerter.

men jeg skal ha barnet. bryr meg ikke om hånda og livmoren håper jeg de finner ut av.

Tror jeg har finnet en veldig bra mann. Bare jeg sier jeg er kvalm så kjøpte han en cola til meg og ristet ut kulsyren.

Mamma tror jeg er bare 16 år. hun vil ikke at jeg skal bli eldre.
Jeg prøver å si at jeg er 19 år. har jobb og type og er gravid.
Og at jeg ikke bor hjemme lengre.. men hun ringer meg hverdag å spør om jeg skal ha middag.
Hun er veldig overbeskyttende og streng.

tusen takk. 

men gangliore kan man jo fjerne på dagoperasjon, bare et lite snitt i våken tilstand og alt. Det er det de har fortalt meg ihvertall, har en stor kul den plager ikke meg nå men blir litt bekymra når du sier at hånden din ikke fungerer helt da!?!? Har hatt dette lenge jeg, den pleier å komme og forsvinne etter en stund, men denne gangen har den kommet for å bli ser det ut som :(

Moren din må jo bare skjerpe seg da! Håper hun skjønner at du er voksen når hun ser at du håndterer ting og tang! Spesielt da du ikke bor hjemme og tjener penger selv!

Håper det løser seg for deg da!
Både med jobb til typen og mamman din og babyen!! krysser fingre for at det blir baby på dere xxxx

Ganglioen på hånden min kan ikke opereres for den har blitt en kul. Siden ene eksen min knuste den for mange måneder siden. så jeg må vente til det blir en kul:(.

wæææ, knuste den? usj! Det fortalte den gamle fastlegen min og: "i gamle dager løste de dette ved at far i huset tok bibelen og smelte i hånda det var en kul på, endte ofte med no brukkne ben men kulen var borte." Han er ikke fastlegen min lenger... Hadde tenkt å fjerne min, men nå er jeg jo blitt gravid så litt usikker på om det fortsatt er trygt eller om jeg kanskje skal vente 8 måneder...

det kan være det samme.. men du bør snakke med legen. hvis det er en ganglio. så blir den bare større.

ja han knuste den.. men ville. det gjorde veldig vondt. ble veldig sint. Legen hadde planlagt at jeg skulle fjerne den før høsten kom. men nå som jeg er gravid veit han ikke om han tørr.

JEg veit ikke om det er trygt. en får jo lokal bedøvelse og det kan jo påvirke forstret trodde jeg. så hvis jeg var deg så ville jeg fjernet den etter på.

dette er første gangen jeg er gravid. når legen fant ut at livmoren var på feil plass var fordi de trodde jeg hadde en cyste men det hadde jeg ikke. Livmoren min ligger veldig til venstre. jeg veit ikke hva legen vil gjøre med det. men håper at en ikke trenger å gjøre noe.

Jeg veit ikke så mye om tilstanden. Får vite mer etter at jeg har vært på UL. og når legen har sett på det.

Det er vanlig at livmoren er litt bakover men ikke så langt på siden..

Huff. Høres ut som du har mye å tenke på om dagen. Lykke til hos legen i morgen, og kos deg med den lille og typen din. Alt ordner seg for snille piker![:)]

ORIGINAL: Yava89

Da reiste typen hjem.[:(][:(]
Jeg kommer til å savne han. Og jeg trenger han på tirsdagen siden jeg skal til legen. kommer til å få dårlig nyheter siden livmoren min ikke ligger der den skal. kan det hende at jeg ikke kan gjennomføre svangerskapet.
Er så dumt jeg måtte bli gravid med en som er så langt unna..:(
Veit ikke hvordan det blir uten han. veit heller ikke om moren min støtter meg..:(
Hun har bestilt time for meg på amathea uten å spørre meg.

Han reiste for 40 min siden. og det tok bare 2 min før han ringte meg å sa at han savnet meg..

Men om typen reiste hjem... hvorfor har du skrevet her
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=12050327&mpage=1&key=�
at du har samboer?? Vet de om hverandre?? [:D]

Back
Topp