Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår godt hvorfor mange sier de tar heller 10 naturlige fødsler enn 1 induksjon. Smertene fra den lille ballongen er nesten ikke til å holde ut eller, så lenge jeg er i dusjen lindrer der varme vannet. Når jeg går ut igjen blir det lik jævlig, og slik har det vært siden den ble satt inn kl 13. Angrer som faen på at vi ikke har badekar nå for å si det sånn. Er utslitt lenge før fødselen har starta engang. Skulle ønske de la meg inn på fødeavdeligen, da kunne jeg kosa meg i badekaret der...
God morgen! Min drøm om badekar som smertelindring og evt. Vannfødsel røyk i går når de satte inn ballongen, for jeg fikk klar beskjed om at badekar utgikk helt med ballong [emoji26] Men er kanskje forskjellig praksis på sykehusene? Jeg fikk bare dusje. Håper uansett at du fikk litt søvn til slutt - var mange timer med skikkelig tak her også, men ganske rolig nå.... så da blir det vel piller i ettermiddag da...
Jeg har ringt dem og sagt i fra om smertene er sterke, og at jeg var sliten og fryktet for energien senere i forløpet. Men at varmtvann lindret, men at vi desverre ikke hadde badekar. Om jeg kunne komme inn og fått noe å sove på, eller noen timer i badekar. Men de hadde ingenting å gi ut, og de ville ikke legge meg inn helt ennå. De sa smerter desverre var normalt
Så får bare prøve å holde ut Har lagt meg musestille i sengen uten å bruke noen bukmuskler. Og har 3varmeflakser med meg . Virker som det hjelper littegrann, smertene er mer en 5’er nå enn 7-8 som de var i ste. Babyen sparker og underholder meg, så er liv i han
Nå er jeg lei og sliten av å måtte gå mere gravid [emoji58] ingen tiltak fungerer. Ballong var en fiasko. De skulle faktisk ha meg til å ha meg til å gå helt til 17.00 med den i dag fordi de ville bremse alle planlagte indikasjoner grunnet mange fødende. Men når jeg var uheldig å røsken den ut i 13 tiden når jeg skulle røyse meg fikk jeg en hormon tampong [emoji50]. Ingen effekt fra den så lagt.
Ingen her har sett til meg eller tatt undersøkelser siden 1300. ringte i tråden for å spørre hva som ble å skje videre. De blir ikke å gjøre noe mer før i morgen. Jeg er så lei [emoji55][emoji53]
Nå er jeg lei og sliten av å måtte gå mere gravid [emoji58] ingen tiltak fungerer. Ballong var en fiasko. De skulle faktisk ha meg til å ha meg til å gå helt til 17.00 med den i dag fordi de ville bremse alle planlagte indikasjoner grunnet mange fødende. Men når jeg var uheldig å røsken den ut i 13 tiden når jeg skulle røyse meg fikk jeg en hormon tampong [emoji50]. Ingen effekt fra den så lagt.
Ingen her har sett til meg eller tatt undersøkelser siden 1300. ringte i tråden for å spørre hva som ble å skje videre. De blir ikke å gjøre noe mer før i morgen. Jeg er så lei [emoji55][emoji53]