Da er det torsdag 25 mars 2010

Påskefrokost i morgen her. Jeg har byttet vakt så da får jeg og være med[:)] Ulempen er at jeg må jobbe til 1830 i stedet for 15..jaja.

Lillemor og et par til i barnehagen er igang med tissingen igjen. Topp, for det er jo så gøy å vaske klær hver dag!! Inkl sko, regntøy og alt[>:] Godt det er ferie snart, håper de har glemt det når vi kommer tilbake... Skjer "heldigvis" bare i barnehagen.

I dag var forresten lillemor første som kom og siste som gikk[&o] Hjelper litt på samvittigheten at jeg har henne hjemme en dag, men likevel. Det var et par igjen når vi kom, men siden vi brukte så lang tid på å skifte til tørre klær var vi siste mann ut porten...

N var så trøtt og sovnet på gulvet på rommet før middag[&:] Og da han ble vekket ble humøret der etter. Men vi fikk da spist fisk og badet og koset oss. Nå har han sovnet så da skal vi pakke. I morgen reiser vi på fjellet og blir over helgen[:)][:)][:)][:)]

Dro på PulsStep da sambo kom hjem og kunne overta ungene. Skikkelig knallbra time, jeg liker instruktøren så godt altså! [:D] Hun begynner å bli skikkelig gravid nå, men likevel står hun der oppe og tar seg skikkelig ut! [:)] Da jeg kom hjem, så var svigers her, sammen med søstra til sambo som har vært i utlandet i 1,5 år! [:)] Hun har ikke sett Tobias siden han var 2 uker eller noe sånn, så det var jo koselig å vise henne tantebarnet sitt [;)]

Nå sover ungene, og a mor koser seg med Tangerudbakken. Har stått en halvtime med rockeringen, skal stå litt til før det blir kvelden tenker jeg.

Ser flere med facebookstatusen din Skrållan, hva er det? Noe fra Tangerudbakken?

Og noen som vet hvorfor det var flere som hadde:o) i går??

Nysgjerrig[8D][:)]

ORIGINAL: McMor

Ser flere med facebookstatusen din Skrållan, hva er det? Noe fra Tangerudbakken?

Og noen som vet hvorfor det var flere som hadde:o) i går??

Nysgjerrig[8D][:)]

Ja, det er Tangerudbakken! [:)] er si som alltid blander flere ordtak og sånn, og kommer med mange artige varianter [:)]

den :o) i går vet jeg ikke hva er...

Da har vi bestillt ferie billetter 8 dager i Marbella i midten av juni når all skole er ferdig for alltid
Det blir bra for oss alle tre. Skal besøke svigers der de er på ferie men har egen leilighet som vi bor i med alt av "luksus". N storkoste seg der i fjor og gleder seg allerede til i år. Da har vi barnevakt til en koselig kveld alene bare jeg og gubben og. Leiebil har vi og bestillt. Så da har vi noe ferieplaner i allefall. Eneste hindring er om jeg begynner i full jobb før det, da bare MÅ jeg ha ferie og sånn er det[:D]

Tror jeg skal sove nå for er sliten, og i morgen skal det trenes dobbeltime, skrives på den hersens oppgaven også pakking til tur. I morgen drar vi på hytta[:)]

Herregud, jeg gir opp!
Morra til T-A og T klarer virkelig ikke å bli enige om ting!
Nå har jeg bestilt time til familievernkontoret for meg og T, dette tar på altså!
Vi er helt ødelagte! I går skrangla vi så snørr og tårer spratt på oss begge.
Blir godt med ferie hjemme hos familien min, så får vi tid til å slappe av og kose oss sammen vi to..

ORIGINAL: WZ

Herregud, jeg gir opp!
Nå har jeg bestilt time til familievernkontoret for meg og T, dette tar på altså!
Blir godt med ferie hjemme hos familien min, så får vi tid til å slappe av og kose oss sammen vi to..

uff, håper det bedrer seg, ikke greit å ha det sånn!!

Herregud, jeg gir opp!

Det kan ta på med mine og dine barn!! Når det i tillegg ikke fungerer mellom foreldrene kan det virkelig storme!! Jeg synest det er veldig fornuftig av deg å bruke utenforstående som familievernkontoret!!! Kanskje de burde tatt seg en tur T og moren til T-A og...

Håper virkelig dere får en lettere tid fremover!!![:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Delia

Herregud, jeg gir opp!

Det kan ta på med mine og dine barn!! Når det i tillegg ikke fungerer mellom foreldrene kan det virkelig storme!! Jeg synest det er veldig fornuftig av deg å bruke utenforstående som familievernkontoret!!! Kanskje de burde tatt seg en tur T og moren til T-A og...

De har vært der tre ganger, uten å komme frem til noe som helst! Hun fatter virkelig ikke en dritt altså. Hun stiller så urimelige og ugjennomførbare krav, og nekter å fire på sine krav.
Så nå har vi satt ned foten.
Det blir ikke noe samvær med T-A før en avtale som inneholder ALT er i boks. Det kjipe er at det går ut over han, men sånn må det faktisk bli. Vi er helt utbrendt begge to av hele opplegget.

ORIGINAL: Delia

Herregud, jeg gir opp!

De har vært der tre ganger, uten å komme frem til noe som helst! Hun fatter virkelig ikke en dritt altså. Hun stiller så urimelige og ugjennomførbare krav, og nekter å fire på sine krav.
Så nå har vi satt ned foten.
Det blir ikke noe samvær med T-A før en avtale som inneholder ALT er i boks. Det kjipe er at det går ut over han, men sånn må det faktisk bli. Vi er helt utbrendt begge to av hele opplegget.

huff WZ[&o] Kos dere på ferie[:)]

Back
Topp