Bruker321nor
Glad i forumet
er det noen som har hotel å anbefale
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: McMor
Ser flere med facebookstatusen din Skrållan, hva er det? Noe fra Tangerudbakken?
Og noen som vet hvorfor det var flere som hadde:o) i går??
Nysgjerrig[8D][:)]
ORIGINAL: WZ
Herregud, jeg gir opp!
Morra til T-A og T klarer virkelig ikke å bli enige om ting!
Nå har jeg bestilt time til familievernkontoret for meg og T, dette tar på altså!
Vi er helt ødelagte! I går skrangla vi så snørr og tårer spratt på oss begge.
Blir godt med ferie hjemme hos familien min, så får vi tid til å slappe av og kose oss sammen vi to..
Herregud, jeg gir opp!
Nå har jeg bestilt time til familievernkontoret for meg og T, dette tar på altså!
Blir godt med ferie hjemme hos familien min, så får vi tid til å slappe av og kose oss sammen vi to..
ORIGINAL: Delia
Herregud, jeg gir opp!
Det kan ta på med mine og dine barn!! Når det i tillegg ikke fungerer mellom foreldrene kan det virkelig storme!! Jeg synest det er veldig fornuftig av deg å bruke utenforstående som familievernkontoret!!! Kanskje de burde tatt seg en tur T og moren til T-A og...
Håper virkelig dere får en lettere tid fremover!!![:)][:)][:)][:)]
ORIGINAL: Delia
Herregud, jeg gir opp!
Det kan ta på med mine og dine barn!! Når det i tillegg ikke fungerer mellom foreldrene kan det virkelig storme!! Jeg synest det er veldig fornuftig av deg å bruke utenforstående som familievernkontoret!!! Kanskje de burde tatt seg en tur T og moren til T-A og...
Håper virkelig dere får en lettere tid fremover!!![:)][:)][:)][:)]
De har vært der tre ganger, uten å komme frem til noe som helst! Hun fatter virkelig ikke en dritt altså. Hun stiller så urimelige og ugjennomførbare krav, og nekter å fire på sine krav.
Så nå har vi satt ned foten.
Det blir ikke noe samvær med T-A før en avtale som inneholder ALT er i boks. Det kjipe er at det går ut over han, men sånn må det faktisk bli. Vi er helt utbrendt begge to av hele opplegget.