Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
og det gikk over all forventning synes jeg. Får vite om jeg får den neste uke allerede, og jeg har et lite håp. Godt betalt, ikke turnus og flexitid
Spent! Får jeg den ikke så gjør ikke det noe for jeg har flere søknader inne jeg altså, men hadde vært digg. De spurte om jeg kunne begynne å jobbe litt allerede i midten av april i såfall, selv om jeg ikke er ferdig på skolen før 9 juni. Og det kan jeg jo, men da må jeg være strukturert å jobbe mer med oppgaven nå fremover altså!!! Spennende tid nå[:)][:)][:)]ORIGINAL: Looney
ORIGINAL: WZ
Hurra hurra HURRAAAAAA!
Jenny har fåt tbarnehageplas si samme barnehage som Marcus!
ORIGINAL: Looney
Hurra hurra HURRAAAAAA!
ORIGINAL: Looney
Hurra hurra HURRAAAAAA!
Vi er i ekstase!
Er ikke oppstart før 2. august, men herregud så fantastisk! Håper på å klare å snike henne inn litt før..
Tenk da, nå kan jeg bruke ca et kvarter på levering, mot ca en time og et kvartes som jeg bruker nå..!
ORIGINAL: suki
Ja det er virkelig digg og trene. Jeg trenger det ikke for å gå ned i vekt, men litt strammings hadde vært fint, men det viktigste er jo bedre helse og humør! [:)]
Nå håper jeg bare sjefen får hengt opp jobbelister for de neste ukene. I det siste har vi bare visst en uke om gangen hvordan vi skal jobbe. Nå f.eks vet jeg at jeg skal på jobb i morgen, men aner ikke hvordan jeg skal jobbe videre. Det suger asså!! Liker å kunne planlegge litt. Trening f.eks.
ORIGINAL: suki
WZ; står ingenting om noe underholdning eller noe, så regner egentlig med det bare er frokost og skravling. Skal spørre litt mer når jeg henter i dag.
På lucia gikk de i forskjellig b.hage, så da rakk TS og jeg 15-20 min hos NM før vi hasta videre.
Får liksom ikke kost seg og slappet av når en må følge med på klokka. Men, men. Sånn er det å ha flere barn antar jeg. [;)]