Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Looney
ORIGINAL: WZ
Hurra hurra HURRAAAAAA!
Jenny har fåt tbarnehageplas si samme barnehage som Marcus!
Hurra hurra HURRAAAAAA!
Hurra hurra HURRAAAAAA!
Vi er i ekstase!
Er ikke oppstart før 2. august, men herregud så fantastisk! Håper på å klare å snike henne inn litt før..
Tenk da, nå kan jeg bruke ca et kvarter på levering, mot ca en time og et kvartes som jeg bruker nå..!
ORIGINAL: suki
Ja det er virkelig digg og trene. Jeg trenger det ikke for å gå ned i vekt, men litt strammings hadde vært fint, men det viktigste er jo bedre helse og humør! [:)]
Nå håper jeg bare sjefen får hengt opp jobbelister for de neste ukene. I det siste har vi bare visst en uke om gangen hvordan vi skal jobbe. Nå f.eks vet jeg at jeg skal på jobb i morgen, men aner ikke hvordan jeg skal jobbe videre. Det suger asså!! Liker å kunne planlegge litt. Trening f.eks.
ORIGINAL: suki
WZ; står ingenting om noe underholdning eller noe, så regner egentlig med det bare er frokost og skravling. Skal spørre litt mer når jeg henter i dag.
På lucia gikk de i forskjellig b.hage, så da rakk TS og jeg 15-20 min hos NM før vi hasta videre.
Får liksom ikke kost seg og slappet av når en må følge med på klokka. Men, men. Sånn er det å ha flere barn antar jeg. [;)]