Da er det torsdag 25 mars 2010

Looney

Forumet er livet
VIP
Snart påskefrokost i bhg[:)]

God morgen! [:)]

Jeg er kjempetrøtt, og er bissi husmor i dag. Skal straks på butikken med Trollet og Sutregutt. Når vi kommer hjem, er det helgavask, også masse småprosjekter her som jeg ikke har rukket enda. Kl 18.30 skal jeg på pulsstep, også håper jeg å få sove litt mens Tobias sover... [8|]

Ha en fin dag! [:)]

Kjempe koselig påskefrokost i bhg i morges, og vi alle tre ble mette og gode. Hadde vært praktisk å fått frokosten servert i bhg hver dag jeg leverte merket jeg så slipper man stresse med det hjemme[:)]

Ellers så har jeg vært i jobbintervju og det gikk over all forventning synes jeg. Får vite om jeg får den neste uke allerede, og jeg har et lite håp. Godt betalt, ikke turnus og flexitid Spent! Får jeg den ikke så gjør ikke det noe for jeg har flere søknader inne jeg altså, men hadde vært digg. De spurte om jeg kunne begynne å jobbe litt allerede i midten av april i såfall, selv om jeg ikke er ferdig på skolen før 9 juni. Og det kan jeg jo, men da må jeg være strukturert å jobbe mer med oppgaven nå fremover altså!!! Spennende tid nå[:)][:)][:)]

Nå skal jeg skrive på bachelor, finne meg en treningstime, tenke ut middag og pakke til påskefjellet.....Ja ja da går nok denne dagen også gitt......

Hurra hurra HURRAAAAAA!
Jenny har fåt tbarnehageplas si samme barnehage som Marcus!

ORIGINAL: WZ

Hurra hurra HURRAAAAAA!

ORIGINAL: Looney

Hurra hurra HURRAAAAAA!

Så bra!!! [:D][:D][:D][:D]

Ja koselig med påskefrokost i barnehagen Looney!!![:D][:D]

Her sitter jeg[:)] Levert mini, tatt sol, spist frokost, lurer på å trene litt og jobbe med skoelarbeid... time will tell!![8D][8D]

Hurra hurra HURRAAAAAA!

Vi er i ekstase!
Er ikke oppstart før 2. august, men herregud så fantastisk! Håper på å klare å snike henne inn litt før..
Tenk da, nå kan jeg bruke ca et kvarter på levering, mot ca en time og et kvartes som jeg bruker nå..!

Hurra hurra HURRAAAAAA!

Vi er i ekstase!
Er ikke oppstart før 2. august, men herregud så fantastisk! Håper på å klare å snike henne inn litt før..
Tenk da, nå kan jeg bruke ca et kvarter på levering, mot ca en time og et kvartes som jeg bruker nå..!

Lite digg! Slippe alt peset for å levere i bhg er jo topp[:)]

Suki: Flink du er!!!!![:D][:D][:D]

Jeg selv har fridag i dag. Har trent hver dag siden lørdag jeg...Men skal tilbake i morgen tidlig...

Men har da handlet inn matvarer i dag. Pluss slappet av hjemme. Lagt inn mer ny musikk som jeg kan høre på i bilen[:D] Trengs innimellom

Ellers så har jeg ikke så masse å si egentlig....Er liksom ikke helt med i dag jeg

Looney: krysser fingrene! [:)]
WZ: så bra!!! [:D]
suki: hurra for trening, og lykke til med å få morgendagen til å gå opp...

Har ikke fått vaska her, ungene krangler og trenger tilsyn HELE tiden. Sånne dager blir jeg sprø av. Og det hjelper ikke at sjefen lurer på om jeg kan jobbe neste uke, så jeg forter meg å sende sms til alle mulige barnevakter, men ingen svarer! Da blir jeg stressa! Endte med at sambo tar feriedag, om jeg ikke får positivt svar fra noen av de andre [8|]

Vet du noe om hva som er opplegget da Suki?
Er det underholdning og sånn, eller mer sånn "kom og spis og fjas med andre foreldre?"
På Lucia (da var de i samme barnehage) så var vi nede hos Jenny en stund før vi gikk opp på Marcus sin avdeling. Da var det ikke noe mer opplegg enn at de største barna i barnehagen gikk i tog, så da spilte det ikke så stor rolle hvor vi var.
Tror nok jeg hadde tatt med NM opp til TS sin aveling, og så bare sett an om dere får tid til å gå ned til henne litt. Er nok litt mer viktig for TS å få vist frem barnehagen og vennene enn for NM siden hun enda er så liten..?

Skal ikke være noe opplegg i Jenny sin barnehage i år, så da reiser vi alle til Marcus sin barnehage i morgen for påskefrokost.
Så drar T på jobb, mens jeg og Jenny reiser hjem og pakker inn i bilen. Vi reiser på påskeferie i morgen! [:)]
Blir berer kaos å reise helt ned for å levere henne, så da kan hun bare bli hjemme med meg. Hun sover jo to timer midt på dag også, s da får jeg gjort unna siste rest.

Enig suki! Skulle ønske jeg hadde noen faste vakter, istedet for sms dagen før, eller 2 timer før, med spørsmål om jeg kan jobbe... blir jo så stress å finne barnevakt, samt planlegge ærender, husarbeid og trening! 

ORIGINAL: suki

Ja det er virkelig digg og trene. Jeg trenger det ikke for å gå ned i vekt, men litt strammings hadde vært fint, men det viktigste er jo bedre helse og humør! [:)]

Nå håper jeg bare sjefen får hengt opp jobbelister for de neste ukene. I det siste har vi bare visst en uke om gangen hvordan vi skal jobbe. Nå f.eks vet jeg at jeg skal på jobb i morgen, men aner ikke hvordan jeg skal jobbe videre. Det suger asså!! Liker å kunne planlegge litt. Trening f.eks.

Var sånn hos oss også en stund, men nå har jeg faste uker. Jeg jobber jo hver dag da, og annenhver lørdag. Jobber fast sent hver mandag, sent torsdag den uken jeg ikke jobber helg, og sent fredag den uken jeg jobber helg. Veldi greit!

Har du fått ny sjef forrsesten?.... [8|]

ORIGINAL: suki

WZ; står ingenting om noe underholdning eller noe, så regner egentlig med det bare er frokost og skravling. Skal spørre litt mer når jeg henter i dag.

På lucia gikk de i forskjellig b.hage, så da rakk TS og jeg 15-20 min hos NM før vi hasta videre.
Får liksom ikke kost seg og slappet av når en må følge med på klokka. Men, men. Sånn er det å ha flere barn antar jeg. [;)]

I bhg til N var det bare mat og foreldrefjas, så de med barn på småbarnsavd i tillegg til der N går tok med de minste opp sammen med de største[:)] Det hade jeg gjort også.

Fantastisk med bhg-plass, WZ! Hurra! [:D][:D][:D]

Nå har jeg sendt pappa hjem til mamma igjen, litt vemodig, særlig siden lillemor har bursdag på lørdag og jeg er relativt sentimental for tiden. Men men, jeg har verdens fineste døtre og en snill og fin mann, så jeg hverken kan eller skal klage. [:)]

Tvi tvi på jobben, looney! Spennende!

Ha en fin dag, jenter! [:D]

Da ringte noen ang intervju til en annen jobb[:)][:)] helt annen type jobb men veldig spennende. Og arbeidsplass to min fra der samboeren jobber[:D] Denne jobben er i voksen psykiatrien, lukket avdeling med psykose og rus. Så meget spennende men turnus. Hmmmm......jeg blir ikke klok og klarer ikke konsentrere meg om oppgaveskriving i allefall.....blæh

Jeg har et problem...........

Praha eller Riga???? hvor ville dere ha dratt på en overraskelseshelg til mannen?
er billigst til Riga, og ca 700kr dyrere til praha. Jeg har sett på pakkereiser med 3 netter på hotell.

Aner ikke jeg, fruen... har ikke vært noen av stedene, så det blir veldig hipp som happ for meg. Særlig når det bare er 700 kr i prisforskjell [:)]

en forskjell jeg tenker på er at til riga så er det bare 1 t 40min med fly, og til praha er det 2,5time..............og jeg har flyskrekk.

Men jeg vurderer begge og vil gjerne ha tips om noen har.

Har ikke vært i Riga, men hadde tatt Praha likevel tror jeg. Fin by! Hørtes herlig ut med kjærestetur![:D]

Back
Topp