da er det offentilg...

Trillemor82

Forumet er livet
.. jeg er gravid!! totalt ikke planlagt!! men...... vi skal gjøre det beste ut av situasjonen.. [:)] skal få oppfølging på ahus gjennom svangerskapet.. [:)] så går nok fint denne gangen!! men merker at humøret er mye opp og ned! men denne gangen er jeg iallfall ikke redd for å snakke om det!![:)]

Der kom det endelig fram ja!!

Hurra! Er så glad for at du også er gravid. Tror nok Olive hadde rett likevel. Når jeg ble det, så skjønte kroppen din at den måtte bli det!

Gleder meg til vi skal henge sammen i perm...JUHU!!!

Tror forresten det kommer til å gå lettere når du er åpen om at det er vanskelig i perioder. For det er jo ekstra ille når man ikke har noen å dele det med.

Bare å melde eller ringe meg når som helst snuppa!!

Gratulerer med spiren vennen, du må få deg signatur sånn at vi vet hvor langt du er på vei[:)]

Gratulerer sååå mye vennen.. Jeg har vist det en stund da, men gøy at du sier det offentlig nå[:D] Masse lykke til..

YES!!! Endelig!!
Ble så glad da jeg fikk bilde av testen din!! Og enda mer når du forteller at du får god oppfølging!
Morsomt at du og monicabebe følger hverandre da! [:D]

GRATULERER SÅÅÅ MASSE!! [:D][:D] kjempekoselig..[;)] 

har gledet meg til du skulle offentliggjøre det - det er så herlig, og jeg er så glad på deres vegne.

ORIGINAL: ~tingeling~

GRATULERER SÅÅÅ MASSE!! [:D][:D] kjempekoselig..[;)] 

Weee!!!![:D][:D] Da kan jeg endelig rope ut:

Gratulerer så mye med spira!!![:D][:D][:D]

Så bra at du får oppfølging av ahus!

Masse klemmer fra meg og mine!!

Må jo si GRATULERER så masse her og da [:D]
Så koselig! Og er sikker på at det kommer til å gå lettere nå som du kan snakke om det.
Bra at du får oppfølgning fra Ahus..

Gøy at dere får gå sammen i perm igjen da, du og Monica!
Gleder meg til å følge dere videre alltså!

Gratulerer så mye med den lille spiren Lillemor82!
Håper du får et litt roligere og mer harmonisk svangerskap denne gangen!

Husk bare på at jeg er her for deg, om du trenger noen å snakke med.[:)]
Utrolig glad på dine vegne, selv om det ikke var planlagt.

Fikk forresten et kort fra deg, dumpende ned i postkassen. Utrolig flotte bilder og et nydelig kort!
Tusen tusen takk!!!![:)][:)][:)]

hmm.. jeg er ca ti uker på vei! vet ikke helt.. men sånn pluss minus noen dager! [:)] jeg er elendig på slike tickere.. så tror ikke jeg skaffer meg det med første... men hvem vet..[:D][:D]

takk for alle gratulasjoner...!!

Igjen, GRATULERER så massssse!! [:D]
Gøy å slippe å tenke på hva jeg svarer deg her inne.. *knis* [:D]
Har ofte tenkt å skrive: "Sann var det her og da jeg var gravid sist.." Hehehe..

ORIGINAL: Almyrida81

Igjen, GRATULERER så massssse!! [:D]
Gøy å slippe å tenke på hva jeg svarer deg her inne.. *knis* [:D]
Har ofte tenkt å skrive: "Sann var det her og da jeg var gravid sist.." Hehehe..

haha.. [8D]

men det er godt å ha sagt det!! men...... det er vondt også.. jeg har gått så mange runder med meg selv.. min første tanke var abort!! vi hadde likosm bestemt oss for at jeg skulle få hjelp til å komme meg på beina igjen psykisk etc........... men i det jeg hadde vært hos legen og bedt om hjelp.. sååå.. testet jeg positivt..[&:] jeg fikk jo kjempesjokk.... men men............. etter mange runder bestemte vi oss for å beholde.. men om alt hadde vært opp til meg hadde jeg nok tatt det vekk!! men men.......... jeg ser litt lysere på livet nå.. så får vi se! skal iallfall tilsamtaler på ahus med spesialtrente folk rundt svangerskap og depresjoner.. i tillegg til at jeg jo har en flott lege!![:)]

så får vi nå se! [:)] jeg er nå iallfall gravid og innstoilt på å klare svangerskapet.. men skulle bare ønske jeg kjente den gleden som "alle" gravide har.. for jeg ser likosm ikke det underet mange mener det er med ett barn.. og jeg ser faktisk ike gleden ved å gå gravid!![:(]

Gratulerer så mye med spira... [:D][:D] Og lykke til videre i svangerskapet!!! [;)][:)]

Har skjønt det for leeenge siden.. [&:][:D]

ÅÅÅ, så koselig!!
Masse gratulerer!!!

ORIGINAL: *MammanTilTrym*

Gratulerer så mye med spira... [:D][:D] Og lykke til videre i svangerskapet!!! [;)][:)]

hehe... ja.. er kanskje ikke så rart!! [8D] har egentlig ikke lagt skjul på det heller her inne.. men har bare ikke villet si noe her før foreldre var informert... jeg har en som snoker på meg nemlig[:@] som jeg ike tåler trynet på!![:'(]

ORIGINAL: Lillemor82

ORIGINAL: *MammanTilTrym*

hehe... ja.. er kanskje ikke så rart!! [8D] har egentlig ikke lagt skjul på det heller her inne.. men har bare ikke villet si noe her før foreldre var informert... jeg har en som snoker på meg nemlig[:@] som jeg ike tåler trynet på!![:'(]

hehe.. Skjønner [;)] [:)]

Men det var før du i det hel tatt nevnte noe som helst [;)]. Er litt merkelig jeg [8D][:D]

Back
Topp