da er det offentilg...

ORIGINAL: Lillemor82

hehe.. litt evner med andre ord.. ser nåp at jeg har en mnd jubileum i å vite det[8D]

hihi.. [;)][8D]

ORIGINAL: 3barn

ORIGINAL: ~tingeling~

GRATULERER SÅÅÅ MASSE!! [:D][:D] kjempekoselig..[;)] 

Gratulerer så mye!

Godt å høre at du får oppfølging. Håper det hele blir en positiv opplevelse for dere.

Jeg har forresten ikke skjønt noe, men har ikke vært her så mye i det siste.

Det kommer til å gå kjempebra, snuppa. Og gleden ved å være gravid er det en del som ikke har. Men man ser jo gleden når man først har fått barnet. Du ser jo at du ble glad i Malin. Det kommer garantert å skje neste gang også. Og så skal vi leke masse, masse!! HURRA!!

Jeg regner med at det hjelper at du får oppfølging også. Blir interessant å se hva det innebærer!!

Klem

Gratulerer igjen Lillemor. Synes det er så artig at jeg fikk rett i min spådom om synkron graviditet med MonicaBABE til tross for at du med alle midler prøvde ikke å bli gravid. Du er et legevitenskaplig mysterium. Og hurra for det!

Gratulerer med spiren [:)]
Ønsker deg et fint svangerskap.
kjempe bra å høre at du får hjelp av A-hus.

Sender deg en stor klem.

ORIGINAL: oslojente1980

Gratulerer sååå mye vennen.. Jeg har vist det en stund da, men gøy at du sier det offentlig nå[:D] Masse lykke til..

Må signere og GRATULERE deg vennen. Jahu. Er så glaaaaad på dine vegne....Jippi

Du vet du har meg og kan ringe , mld når som helst...[:D][:D][:D]

Gratulere så masse m den lille spiren.... håpe virkelig at du får bra oppfølging og at du kanskje om nån uke, evt mnd klare å se glæden v d å være gravid.... vi e alle hær for dæ, både i medgang å i motgang...du kan klage så mye du bare vil tel oss vest du har nokka på hjærte....kan jo mange ganga hjælpe litt på å bare få d ut.... syns d e fantastisk at d e så mange hær inne du har had såpass go kontakt m at du har kunne snakka litt m dæm om d hær før du sa d t ræstn...d vise at d e masse flotte jente hær inne som e ute ætter å ta godt vare på hverandre uansett ka.....

enda en gang gratulere så mye

Gratulerer såååååå mye[:D]! Ønsker deg et flott svangerskap[:)][:)]. Så godt at du blir nøye følgt opp denne gangen.

ORIGINAL: Elimor

Gratulerer såååååå mye[:D]! Ønsker deg et flott svangerskap[:)][:)]. Så godt at du blir nøye følgt opp denne gangen.

Gratulerer så masse!!! Bra at du får god oppfølging da! Skjønner dette med å ikke glede seg over sv.skapet.. har det ganske likt der!
Morsomt at vi nå er 3 stk herfra inne på mai09 forumet!!!

Nok en gang, gratulerer [:)][:)][:)]
Hvor langt på vei er du nå?

Gratulerer. Så bra at du får tett oppfølgning av folk som har god peiling. Jeg er her jeg også hvis du trenger å få lettet hjertet ditt.

Var du på ul på i går? Fikk du satt termin?

ORIGINAL: namba

Gratulerer. Så bra at du får tett oppfølgning av folk som har god peiling. Jeg er her jeg også hvis du trenger å få lettet hjertet ditt.

Var du på ul på i går? Fikk du satt termin?

var på ul sist fredag.. det eneste de sa var siste delen av mai! så får vi se! [:)] jeg tipper i mndskifte mai/juni! men satser på å få før termin.. eventuelt bli satt i gang... pga angsten min etc.. men det fikser seg! [:)] denne gangen skal det bli bedre.. [:)]

takk for fine ord jenter! jeg sysn det er kjempedeilig å kunne snakke her inne! for her kan jeg bare fyre løs! satt og tenkte på det nå hvor lnagt jeg er på vei... ca 11 uker nå tenker jeg.. for jeg var ca 10 da jeg var på ultralyd! [:)] men jeg m卿rlig innrømme at jeg ikke helt følger med........[8D] så må vel skaffe meg en slik ticker.. for denne terminen kommer til å komme plutselig!!

Har du så smått begynt å få mage nå eller? Har dere fortalt det til slekt og venner nå da, nå som du er såpass langt på vei?

Så godt å se at du endelig ville dele det med alle de andre også [:D]

Gratulerer kjempemasse igjen, vennen [:)]

Det er jo morsomt at du og Monicababe skal følge hverandre denne ganga og [;)]
Det kommer nok til å gå bedre nå som du har "stått fram" og slipper å slite med det aleine.
Håper det kommer noe extra godt ut av det siden det blir anderledes denne ganga.
Alt ordner seg for snille jenter vettu [;)]

Stooooooooore klemmer

gratulerer så mye! masse lykke til!! [:)]

ORIGINAL: namba

Har du så smått begynt å få mage nå eller? Har dere fortalt det til slekt og venner nå da, nå som du er såpass langt på vei?

magen er kommet.. jeg var en stund redd det var to.. siden den kom så raskt!! jeg har ikke fortalt det til så mange venner enda.. men det er mest fordi jeg orker ikke det fokuset om du skjønner? jeg orker faktisk ikke at andre skal bli så glade...........[&:] men foreldre og besteforeldre vet det..... og søskenen våre.. samt en del andre av familien.. [:)] skriver det kanskje bare på msn eller noe... eller facebook.. for der er jeg aldri allikevel.. [8D] så kan folk lese det.. så slipper jeg å si det likosm... er jo bare en uke igjen til det er "trygt" så mulig jeg slipper nyheten snart!![:)]

Skjønner hva du mener. Jeg håper graviditeten går fort sånn at du kan begynne å glede deg over det som har skjedd.

Back
Topp