Er styggelig redd for at jeg må forlate dere. Det blir nok ingen mai-skatt på oss i 2012. Begynte med litt brunlig utflod onsdag. Trodde det var pga trening på tirsdag. Etter sex på torsdag økte det ytterligere litt, men ikke mye. Regnet med at det var pga sår skjede. Men i går kom det litt friskt blod og mer brunlig utflod. Begynte da å frykte hva som var på vei. Når jeg våknet i dag, var det mer mye mer blod. Reiste til legevakten, uten å få utrettet så mye. Hvis det gikk gale veien, så kunne de ikke gjøre noe med det. De trodde heller ikke at det var særlig stor sannsynlighet for at jeg fikk komme inn på sykehuset så lenge det ikke var noen fare for meg, siden det er helg. Kunne godt tenke meg å få svar nå om det fortsatt var liv, men skjønner jo at det ikke spiller noen rolle om jeg får svar i dag eller på mandag. Eneste er at jeg slipper å lure. Deretter reiste vi hjem med beskjed om å ta kontakt dersom blødningene økte betraktelig og jeg fikk store smerter. Etter et par timer søvn på sofaen, kjente jeg at smertene kom. Kjentes nesten ut som hele livmoren skulle revne. Etter en veldig smertefull halvtime, kjente jeg at noe kom. Satte meg på do og da rant det veldig mye. Kom en del klumper også. Tror nok dessverre at dette var spiren vår:-( smertene er nå helt borte. Skal selvfølgelig ta kontakt med fastlegen på mandag, men har ikke den store troen på at det er noe igjen inni der.
Dere må ha masse lykke til alle sammen. Håper alle spirene holder seg fast og vokser seg store. Kommer sterkere tilbake i et annet forum. Klarte vi å treffe blink en gang, håper jeg at vi klarer det igjen.