Da er det nok slutt :-(

LittleMy

Betatt av forumet
Er styggelig redd for at jeg må forlate dere. Det blir nok ingen mai-skatt på oss i 2012. Begynte med litt brunlig utflod onsdag. Trodde det var pga trening på tirsdag. Etter sex på torsdag økte det ytterligere litt, men ikke mye. Regnet med at det var pga sår skjede. Men i går kom det litt friskt blod og mer brunlig utflod. Begynte da å frykte hva som var på vei. Når jeg våknet i dag, var det mer mye mer blod. Reiste til legevakten, uten å få utrettet så mye. Hvis det gikk gale veien, så kunne de ikke gjøre noe med det. De trodde heller ikke at det var særlig stor sannsynlighet for at jeg fikk komme inn på sykehuset så lenge det ikke var noen fare for meg, siden det er helg. Kunne godt tenke meg å få svar nå om det fortsatt var liv, men skjønner jo at det ikke spiller noen rolle om jeg får svar i dag eller på mandag. Eneste er at jeg slipper å lure. Deretter reiste vi hjem med beskjed om å ta kontakt dersom blødningene økte betraktelig og jeg fikk store smerter. Etter et par timer søvn på sofaen, kjente jeg at smertene kom. Kjentes nesten ut som hele livmoren skulle revne. Etter en veldig smertefull halvtime, kjente jeg at noe kom. Satte meg på do og da rant det veldig mye. Kom en del klumper også. Tror nok dessverre at dette var spiren vår:-( smertene er nå helt borte. Skal selvfølgelig ta kontakt med fastlegen på mandag, men har ikke den store troen på at det er noe igjen inni der. Dere må ha masse lykke til alle sammen. Håper alle spirene holder seg fast og vokser seg store. Kommer sterkere tilbake i et annet forum. Klarte vi å treffe blink en gang, håper jeg at vi klarer det igjen.

Å nei så trist :( Håper virkelig at alt mirakuløst er helt i iorden med spiren - selv om det høres dårlig ut. Håper på et mirakel for deres del nå!!

Stor trøsteklem fra meg!!

trodde vi alle hadde kommet til enighet med at ingen flere skulle miste!! 

håper at neste spire sitter snart og klamrer seg fast i 9 gode måneder! 

Nei, så trist :(
Krysser fingene for at det fortsatt er noe der, selv om det nok høres ut som at du har mistet....

Lykke til visst du blir gravid igjen, håper det kommer til å gå kjempebra da :D

Så trist å lese!! Krysser fingrene for et lite mirakel, selv om det høres dårlig ut basert på det du skriver. Føler med deg.

Uff, så grusomt! Krysser alt som krysses kan for deg! Trøsteklem

Å nei
Det var ikke bra.
Utrolig trist å gå gjennom noe slikt.
Sender deg masse klemmer og håper ny spire sitter raskt når du er klar for det.

Huff.. så trist da :( 

Lykke til med prøving på ny spire, håper den sitter raskt og blir værende hele tida ut neste gang <3

*stor klem* Trist å høre, men krysse fingrene til vi faktisk vet. 

Phibonacci skrev:
*stor klem* Trist å høre, men krysse fingrene til vi faktisk vet. 

Signerer og håper du har et lite mirakel i magen din! Utrolig trist og smertefull lesning.

Tusen takk for alle støttende ord! Mirakler finnes, men vi var nok ikke så heldige denne gangen. Legen var ganske sikker i sin sak på at dette nok gikk gal vei. Måten det skjedde på var typisk for en sa. Hun så ingen nødvendighet i gjøre noen tester nå. Så lenge blødningene stanser i løpet av et par dager og jeg ikke får noe mer smerter, skulle vi bare la tingene gå sin gang. Så her sitter jeg, sykmeldt ut uka slik at kropp og hode skal få finne seg selv igjen. Må si det er utrolig kjibt å gi familie, jobb, venner denne beskjeden. Vi skulle liksom overraske alle om noen uker med at jeg var gravid, men så får de heller beskjed om SA:-( men oppi det hele forsøker vi å se det positive i det. Det er kroppens måte å si i fra om at denne spiren mest sannsynlig ikke var levedyktig. Så det er bedre at det skjer nå enn om et par måneder når jeg har kjent liv. Vi ble anbefalt å vente 2-4 mnd før vi prøver igjen. Dette for at kroppen skal bli helt tilbakestilt og klar. Så vi for se hva som skjer. Lar naturen gå sin gang, så håper vi at en ny spire snart klorer seg fast. Masse lykke til til dere alle! Måtte dere slippe å gå gjennom det samme!

*stor god klem* Trist å høre. Litt rart de ikke dobbeltsjekket med en ul for å være helt sikker, men ikke noe å 'beat yourself up' for.  Ønsker dere alt godt. Ta godt vare på hverandre!! *ekstraklem*

Phibonacci skrev:
*stor god klem* Trist å høre. Litt rart de ikke dobbeltsjekket med en ul for å være helt sikker, men ikke noe å 'beat yourself up' for.  Ønsker dere alt godt. Ta godt vare på hverandre!! *ekstraklem*

Hvis ikke blødningene stopper i løpet av et par dager, eller om jeg skulle få nye magesmerter så måtte jeg ta kontakt med en gang for å få time hos gynekolog for ul. Skulle være obs på at smertene kunne komme om flere uker dersom det var noe igjen. Blør nesten ingenting lenger, kun små dråper, så da satser vi på at det går greit. Skikkelig surt at det er over for denne gang, men vi kan ikke gjøre så mye mer enn å se fremover. Kommer garantert til å prøve igjen! :-) Igjen, tusen takk for fine ord:-)

Back
Topp