Da er det min tur.. jeg blør..

Jeg krysser alt jeg har for deg. Det er svært mange som får blødninger så tidlig i svangerskapet. Prøv å slapp av og ikke tenk det verste. :Heartbigred
Jeg har hatt brun utflod fra før positiv test så har hatt en litt kjip magefølelse hele veien. Og jeg hatt korte lf på 10 dager så progesteronnivået mitt har kanskje vært lavt. Jeg tenker det verste men håper på det beste :) Men skal prøve å tenke positivt. Og om det har gått galt så kan jeg i allefall bli gravid.. selvom det betyr nada akkurat nå.

Jeg har hatt brun utflod fra før positiv test så har hatt en litt kjip magefølelse hele veien. Og jeg hatt korte lf på 10 dager så progesteronnivået mitt har kanskje vært lavt. Jeg tenker det verste men håper på det beste :) Men skal prøve å tenke positivt. Og om det har gått galt så kan jeg i allefall bli gravid.. selvom det betyr nada akkurat nå.
:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Krysser fingrer, armer, ben og tær for at alt er bra [emoji173] masse lykke til hos gyn etterpå [emoji173]

Da tror jeg at jeg tar meg en Pause herifra. Gyn sa det mest sannsynlig ikke har gått vår vei og er isåfall redd for xu selvom ingenting tyder på det. Tatt prøver og får svar på mandag, men det er ikke noe tegn til noe i livmora uansett selvom det er veldig tidlig ... hun sa også at å tempe er bortkasta og det slutta man med for 15 år siden så ja.. jaja...

Da tror jeg at jeg tar meg en Pause herifra. Gyn sa det mest sannsynlig ikke har gått vår vei og er isåfall redd for xu selvom ingenting tyder på det. Tatt prøver og får svar på mandag, men det er ikke noe tegn til noe i livmora uansett selvom det er veldig tidlig ... hun sa også at å tempe er bortkasta og det slutta man med for 15 år siden så ja.. jaja...
Ånei, så utrolig trist å lese [emoji22] håper dere tar godt vare på hverandre og at neste spire sitter kjapt. Klem fra meg[emoji173]

Å nei [emoji22] der var trist å lese. Sender masse klemmer! [emoji173]

Det var trist. :(

Noes :/ sender en kjempeklem og ønsker dere masse lykke til - måtte neste spire sitte godt

Åå så trist [emoji20][emoji20] håper spira sitter fort igjen! Og at du slipper mye smerter. Stor klem, tenker på deg [emoji173]

Back
Topp