Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt brun utflod fra før positiv test så har hatt en litt kjip magefølelse hele veien. Og jeg hatt korte lf på 10 dager så progesteronnivået mitt har kanskje vært lavt. Jeg tenker det verste men håper på det besteJeg krysser alt jeg har for deg. Det er svært mange som får blødninger så tidlig i svangerskapet. Prøv å slapp av og ikke tenk det verste.![]()
Jeg har hatt brun utflod fra før positiv test så har hatt en litt kjip magefølelse hele veien. Og jeg hatt korte lf på 10 dager så progesteronnivået mitt har kanskje vært lavt. Jeg tenker det verste men håper på det besteMen skal prøve å tenke positivt. Og om det har gått galt så kan jeg i allefall bli gravid.. selvom det betyr nada akkurat nå.

Ånei, så utrolig trist å lese [emoji22] håper dere tar godt vare på hverandre og at neste spire sitter kjapt. Klem fra meg[emoji173]Da tror jeg at jeg tar meg en Pause herifra. Gyn sa det mest sannsynlig ikke har gått vår vei og er isåfall redd for xu selvom ingenting tyder på det. Tatt prøver og får svar på mandag, men det er ikke noe tegn til noe i livmora uansett selvom det er veldig tidlig ... hun sa også at å tempe er bortkasta og det slutta man med for 15 år siden så ja.. jaja...
så trist å lese Å nei [emoji22] der var trist å lese. Sender masse klemmer! [emoji173]Da tror jeg at jeg tar meg en Pause herifra. Gyn sa det mest sannsynlig ikke har gått vår vei og er isåfall redd for xu selvom ingenting tyder på det. Tatt prøver og får svar på mandag, men det er ikke noe tegn til noe i livmora uansett selvom det er veldig tidlig ... hun sa også at å tempe er bortkasta og det slutta man med for 15 år siden så ja.. jaja...