Da er det min tur.. jeg blør..

Da tror jeg at jeg tar meg en Pause herifra. Gyn sa det mest sannsynlig ikke har gått vår vei og er isåfall redd for xu selvom ingenting tyder på det. Tatt prøver og får svar på mandag, men det er ikke noe tegn til noe i livmora uansett selvom det er veldig tidlig ..

Har hun sagt noe om hva som skjer vidre?

Fikk samme beskjed i fjor.
Ingen tegn til noe i livmora, ingen symptomer annet enn stikking i siden. De så heller ikke noe rundt livmora. Hcg steg latterlig sakte hos meg, og slimhinnen ble tjukkere fra dag til dag, noe som ikke hjalp på min usikkerhet. endte med operasjon da egglederen sprakk fordi jeg, som den stafisen jeg er, nektet å få cellegift når de mente det kanskje var exu(de virket så usikre at jeg ikke stolte på dem). Jeg var knust, og brukte et halvt år på å fordøye det.. så jeg håper det går bra med deg og at de finner ut fort hva som skjer sånn at de kan gjøre noe med det[emoji173]

På den lyse siden kan du få tul neste gang, og hvis det da er liv kan du få se det tidlig [emoji4]

Da tror jeg at jeg tar meg en Pause herifra. Gyn sa det mest sannsynlig ikke har gått vår vei og er isåfall redd for xu selvom ingenting tyder på det. Tatt prøver og får svar på mandag, men det er ikke noe tegn til noe i livmora uansett selvom det er veldig tidlig ... hun sa også at å tempe er bortkasta og det slutta man med for 15 år siden så ja.. jaja...
Så trist. Ønsker dere masse lykke til. [emoji173] Ta vare på hverandre. [emoji173]

Uff, hun gynekologen hørtes ikke noe hyggelige ut! :( skjønner godt at du trenger litt pause. Slapp av og la kroppen gjøre det den må <3 jeg venter på deg og heier helt til den sitter godt og trygt inni der <3

Har hun sagt noe om hva som skjer vidre?

Fikk samme beskjed i fjor.
Ingen tegn til noe i livmora, ingen symptomer annet enn stikking i siden. De så heller ikke noe rundt livmora. Hcg steg latterlig sakte hos meg, og slimhinnen ble tjukkere fra dag til dag, noe som ikke hjalp på min usikkerhet. endte med operasjon da egglederen sprakk fordi jeg, som den stafisen jeg er, nektet å få cellegift når de mente det kanskje var exu(de virket så usikre at jeg ikke stolte på dem). Jeg var knust, og brukte et halvt år på å fordøye det.. så jeg håper det går bra med deg og at de finner ut fort hva som skjer sånn at de kan gjøre noe med det[emoji173]

På den lyse siden kan du få tul neste gang, og hvis det da er liv kan du få se det tidlig [emoji4]
Jeg tok en hcg-blodprøve idag og skal ta en fredag. Får svar mandag om prøvene stiger. Stiger de må jeg på oppføgingstime. Men regner med jeg slipper det da det kommer ut kornete blod nå..

Dette var fryktelig kjedelig å høre :( Sender mange klemmer din vei! :Heartpink

Jeg tok en hcg-blodprøve idag og skal ta en fredag. Får svar mandag om prøvene stiger. Stiger de må jeg på oppføgingstime. Men regner med jeg slipper det da det kommer ut kornete blod nå..
Håper det ordner seg fort for din del [emoji173]

Huff så dumt :( men som du skriver selv, så var det bedre at det skjedde nå og ikke om mange uker[emoji4]

Back
Topp