Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bare junijentene som kommer inn ja, også må du oppfylle kravene under.skjult gruppe betyr at det er bare juni jentene som kan komme seg inn på denne delen av forumet, eller?
det er på en måte bare en tråd som blir skjult ikke hele forumet og dte vil fortsatt være masse aktivitet på hovetforumetdet kan jo være både bra å dårlig på en å samme tid da. er jo noen som følger med på et forum i 9 måneder uten å være så veldig aktive egentlig, men allikevel ha mye hjelp i forumet. Også kommer de seg ikke inn når det blir skjult :/
Jeg har ikke vært med i en skjult gruppe før, men jeg ser for meg at det kan bli et sted hvor man kan dele mer enn på det offentlige terminforumet. Her inne kan jo hvem som helst gå inn for å se. Men er vel fortsatt hovedforumet som blir mest brukt regner jeg med.det kan jo være både bra å dårlig på en å samme tid da. er jo noen som følger med på et forum i 9 måneder uten å være så veldig aktive egentlig, men allikevel ha mye hjelp i forumet. Også kommer de seg ikke inn når det blir skjult :/