Da er det bestemt

Hope90

Pergo baby??
VIP
Navnet for juni jentenes skjulte gruppe bliiir *trommevirvel*

Sommerfuglene:D:D

Jeg sender en melding til moderator også om drøye 1000 innlegg til har vi skjult gruppe :D Da er det bare å sende en pm til meg så skal jeg sørge for at dere får adgang:D

skjult gruppe betyr at det er bare juni jentene som kan komme seg inn på denne delen av forumet, eller?

skjult gruppe betyr at det er bare juni jentene som kan komme seg inn på denne delen av forumet, eller?

Det er bare junijentene som kommer inn ja, også må du oppfylle kravene under. :)

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

det kan jo være både bra å dårlig på en å samme tid da. er jo noen som følger med på et forum i 9 måneder uten å være så veldig aktive egentlig, men allikevel ha mye hjelp i forumet. Også kommer de seg ikke inn når det blir skjult :/

det kan jo være både bra å dårlig på en å samme tid da. er jo noen som følger med på et forum i 9 måneder uten å være så veldig aktive egentlig, men allikevel ha mye hjelp i forumet. Også kommer de seg ikke inn når det blir skjult :/
det er på en måte bare en tråd som blir skjult ikke hele forumet og dte vil fortsatt være masse aktivitet på hovetforumet :)

Jeg har ikke vært med i en skjult gruppe før, men jeg ser for meg at det kan bli et sted hvor man kan dele mer enn på det offentlige terminforumet. Her inne kan jo hvem som helst gå inn for å se. Men er vel fortsatt hovedforumet som blir mest brukt regner jeg med. :)

Kult navn

Jammen da missforsto jeg. Trodde det var hovedforumet som ble skjult hehe.. Bra at hovedforumet er åpent for alle som kanskje ikke er så mye aktive som enkelte :)

ja ser jeg har en vei å gå jeg også, men er kanskje litt mer på nett nå enn med første barn... :)

Så koselig! :) :) Sommerfuglene <3

Back
Topp