Da er billetter te....

talata

Forumet er livet
Within temptation bestilt [:D][:D][:D]

Gleder meg så masse... Er det flere som ska dit??[:D]

Åh, der skulle jeg ha vært. Når/hvor er det?

Sentrum scene - 20.04.07 kl 20.00      [:D][:D] 

Åhr, har ikke fått med meg det.. Skal avsted den helga, så det var jo bare typisk[:@] Men du må kose deg masse, de er jo kjempebra[:)]

ORIGINAL: fearless.

Åhr, har ikke fått med meg det.. Skal avsted den helga, så det var jo bare typisk[:@] Men du må kose deg masse, de er jo kjempebra[:)]
hehe ja h\jeg vet.. Men jeg har faktisk hørt folk si at de spiller falskt live, men håper jeg blir positivt overraska [:D]

ORIGINAL: talata

hehe ja h\jeg vet.. Men jeg har faktisk hørt folk si at de spiller falskt live, men håper jeg blir positivt overraska [:D]

Argh, er kke ne som e vere ennde som spiller falskt live... Da mister de liksomså mye. Men håer jo ikke de gjør det da Dufår oppdatere meg når du har vært[:)]

Argh, er kke ne som e vere ennde som spiller falskt live... Da mister de liksomså mye. Men håer jo ikke de gjør det da Dufår oppdatere meg når du har vært[:)]
Klart jeg ska.... ta noen bilder me moben oxo [:D]

Within temptation bestilt [:D][:D][:D]

åååååååååååååååh, kjempemisunnelig på talata [>:][>:][>:][>:]
heeeehh [8D][:D]

Kos deg masse på konserten <3

jada jada, slapp av jenter, jeg ska kose meg max[:D]

På toppen av alt er sambo så utrolig go at han ska ha barna hjemme mens jeg ska  på konserten me en kamerat [:D]

hva når skal dem hit??

ORIGINAL: panterinnen

hva når skal dem hit??
 20 April kommer de [:D] 

hva når skal dem hit??

oooo må høre med gubben først om jeg får penger men ååå jeg vil dit!!

hva når skal dem hit??

oooo må høre med gubben først om jeg får penger men ååå jeg vil dit!!
Koster bare 300 kr billetten [:D]

Back
Topp