Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fearless.hehe ja h\jeg vet.. Men jeg har faktisk hørt folk si at de spiller falskt live, men håper jeg blir positivt overraska [:D]
Åhr, har ikke fått med meg det.. Skal avsted den helga, så det var jo bare typisk[:@] Men du må kose deg masse, de er jo kjempebra[:)]
ORIGINAL: talata
ORIGINAL: fearless.hehe ja h\jeg vet.. Men jeg har faktisk hørt folk si at de spiller falskt live, men håper jeg blir positivt overraska [:D]
Åhr, har ikke fått med meg det.. Skal avsted den helga, så det var jo bare typisk[:@] Men du må kose deg masse, de er jo kjempebra[:)]
ORIGINAL: fearless.Klart jeg ska.... ta noen bilder me moben oxo [:D]
Argh, er kke ne som e vere ennde som spiller falskt live... Da mister de liksomså mye. Men håer jo ikke de gjør det da Dufår oppdatere meg når du har vært[:)]
ORIGINAL: panterinnen20 April kommer de [:D]
hva når skal dem hit??