da blir hun sendt hjem...

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
på tide...

Helt enig!!

og hottieplottie fuckings flottie![:-]

Jeg synes hun har gjort en god sak i landet vårt. Hun har kjempet for alle de papirløse som er her.

Det var heller ikke hun som ba om det den gangen hun kom til landet vårt..

Det er så mange fryktelig triste skjebner her i landet. Sender ut de menneskene som jobber og gjør rede for seg, men å få ut alle de menneskene som fremmer vold og snylter på staten og skattepengene våre det kan de ikke..
Blir kvalm av å tenke på det[:'(]

Bryr meg veldig lite merker jeg... Håper jeg slipper å se det triste trynet på tv`n mer... sorry altså.
Er bare fed up av den saken.
Får f... meg større mediedekning enn flomkatastrofen i australia og sør-afrika til sammen.........[:@]

ORIGINAL: Fjollebolle

ORIGINAL: smartass

er en skikkelig smartass du, smartass [8D]

føkkings smartass![>:]

Ja til nei til alt, og zånn![:-]

ORIGINAL: Matheo`s mamma

Bryr meg veldig lite merker jeg... Håper jeg slipper å se det triste trynet på tv`n mer... sorry altså.
Får f... meg større mediedekning enn flomkatastrofen i australia og sør-afrika til sammen.........[:@]

Hvorfor skal alle disse flomkatastrofene og sultne barn prege nyhetsbilde vårt da?????? Er det noe bedre liksom?

ORIGINAL: smartass

saklig[8|][8D]

ORIGINAL: Kløpulver

Hvorfor skal alle disse flomkatastrofene og sultne barn prege nyhetsbilde vårt da?????? Er det noe bedre liksom?

Ehhhh, ja?? Det er viktigere vil jeg påstå!!! Jeez...

Bye, bye, birdie!

Hjelpe meg for ett nivå enkelte legger seg på i denne diskusjonen! Blir rystet over hvor lite kunnskap og forståelse voksne mennesker kan ha!

ORIGINAL: Kløpulver

Ja er det ikke kanskje litt viktigere enn den sutrekoppen som trives så godt i Norge og ikke vil ut. Da vil jeg heller se viktigere ting som skjer uti verden en noe så ubetydelig.

Rett skal være rett!

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Hjelpe meg for ett nivå enkelte legger seg på i denne diskusjonen! Blir rystet over hvor lite kunnskap og forståelse voksne mennesker kan ha!

Signerer på det sterkeste!

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Signerer.

Back
Topp