liten prins juni 17♥♥
Gift med forumet
på tide...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Matheo`s mamma
Bryr meg veldig lite merker jeg... Håper jeg slipper å se det triste trynet på tv`n mer... sorry altså.
Er bare fed up av den saken.
Får f... meg større mediedekning enn flomkatastrofen i australia og sør-afrika til sammen.........[:@]
ORIGINAL: smartass
og hottieplottie fuckings flottie![:-]
ORIGINAL: smartass
og hottieplottie fuckings flottie![:-]
ORIGINAL: Kløpulver
Bryr meg veldig lite merker jeg... Håper jeg slipper å se det triste trynet på tv`n mer... sorry altså.
Får f... meg større mediedekning enn flomkatastrofen i australia og sør-afrika til sammen.........[:@]
Hvorfor skal alle disse flomkatastrofene og sultne barn prege nyhetsbilde vårt da?????? Er det noe bedre liksom?
ORIGINAL: Kløpulver
Hvorfor skal alle disse flomkatastrofene og sultne barn prege nyhetsbilde vårt da?????? Er det noe bedre liksom?
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot
Hjelpe meg for ett nivå enkelte legger seg på i denne diskusjonen! Blir rystet over hvor lite kunnskap og forståelse voksne mennesker kan ha!