majea
Glad i forumet
briller på Ferdinand[:D] Var hos øyelegen igår og han er overlangsynt, +2,75 på det ene øyet og 3,5 på det andre....[&:] + at han har skjeve hornhinner og han skjeler...Skjelingen er nok en nerve som har blitt lammet og derfor får han ikke øyet lenger ut enn til midten og dette gjør også at øyet "lettere glir" inn mot midten....Mulig dette kommer etter den tøffe fødselen med vakum osv, men det er det ingen bevis for desverre...Vi får dekt alt med briller siden han har skjeve hornhinner og at han skjeler....Vi dryppet øynene hans med noe som svei bra mye, men han skrek bare med en gang og så gikk det over! Han var superflink!!!!!! Er SÅ stolt av han! Men stakkars gutten min så bare tåkete i hele går etterpå...
Vi må også fortsette med lappen på øyet[:'(] Men men...Han klarer det så utrolig fint også!
Vi kan evt operere han senere for å få bort skjelingen, hvis vi ikke gjør det vil han alltid skjele...Men det gjør vi uansett ikke på mange år!!!
Dette ble langt men takk for at du orket å lese[;)]
Da har vi vært å prøvd briller og det var IKKE populært!!!!!!!! Masse å velge mellom, så må bare så med meg samboer i romjula kanskje...Vil ikke velge ut alene......Det blir virkelig en utfordring, men vi skal klare det!
Jeg spurte optikeren om synet hans og han sa at stakkars gutten, han ser ikke akkurat veldig bra nei...[:(] Han ser nesten ikke ting som er veldig nært (det forklarer jo hvorfor han "fomler" når han skal ta en leke) og han ser ikke på avstand....Det har vi jo skjønt...
Vi må også fortsette med lappen på øyet[:'(] Men men...Han klarer det så utrolig fint også!
Vi kan evt operere han senere for å få bort skjelingen, hvis vi ikke gjør det vil han alltid skjele...Men det gjør vi uansett ikke på mange år!!!
Dette ble langt men takk for at du orket å lese[;)]
Da har vi vært å prøvd briller og det var IKKE populært!!!!!!!! Masse å velge mellom, så må bare så med meg samboer i romjula kanskje...Vil ikke velge ut alene......Det blir virkelig en utfordring, men vi skal klare det!
Jeg spurte optikeren om synet hans og han sa at stakkars gutten, han ser ikke akkurat veldig bra nei...[:(] Han ser nesten ikke ting som er veldig nært (det forklarer jo hvorfor han "fomler" når han skal ta en leke) og han ser ikke på avstand....Det har vi jo skjønt...