Da blir det ikke september

ORIGINAL: ElinR

vi får satse på et oktober forum [:D][:D][:D]

 
Jepp [:D]
 
hun har junior seng så kan gå ut av den sånn som vil.
Vi har vært litt trøtte og slitne i det siste så ikke orka å ta den kampen me å legge henne i sinn seng.
men nå er det snart 2008 og DDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAA skal alt bli mye bedre
 
 
Linni
Hehehehe... ja, vi kan jo håpe at alt blir bedre da[:)][:)][:)][:)] Hehe... forstår at det kan være hardt å ta opp kampen om nettene[:)] Emil har ikke fått stor seng enda, men vi skal kjøpe det til ham på nyåret[:)] Kommer nok til å true med at vi finner babysengen igjen hvis han kommer inn til oss[:)] Vi skal jo tross alt lage baby[:)] Hehe...
 
Elin
Det blir kjekt hvis vi kommer oss inn i oktoberforumet[:)][:)][:)]
 
Jeg klarte ikke å holde meg og jeg testa igår.. Men den var jo selvfølgelig neg[:@]
 
Ja, vi satser på positive tester i januar[:)][:)][:)] Det skjedde i hvertfall i januar for 3 år siden så jeg krysser fingrene for at det vil skje igjen[:)]
 
Mensen min kom 1 uke før tiden, så nå har jeg laget ny ticker med 21 dagers syklus... Da skulle det vel ha klaffet med nyttårsfeiringa! [8D] Nei tar det helt med ro.. Syklusen har variert mellom 28 og 25 dager, så da har jeg kanskje noen dager til på meg.... [:D]
 
Du også har rar syklus[:)] Du er ikke alene[:)] Jeg også fikk TR for tidlig og den kom etter 23 dagers syklus. Trøttende. Men da får vi i hvertfall komme i gang med neste pp snart[:)]
 
Back
Topp