Da blir det ikke september

Linni

Forumet er livet
VIP
Tok en test i dag karte ikke holde meg jeg [8D]
Og den var negativ så da blir det ikke noe september baby heller.
Bare håpe mens kommer den 2 så jeg får eggløningen den 16
 
Noen andre i førsta uka i januar som ikke har klart å holde seg???
 
Må ikke si at du er gravid da, kan være for tidlig å teste! Og du har ikke fått mensen enda? Da er det fortsatt håp :)
 
ORIGINAL: tigereira

tror d er for tidlig for deg å teste ja
 
ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: KickLemon

Betyr jo ikke noe at du testet negavivt når IKM er neste uke...

Godtar ikke en konklusjon om at det ikke blir septemberbaby før du har testet neste uke.

Lykke til [:D]


sign [:)]

 
Jeg er og blir en pesimist [&:][8D][;)][:D] he he he
Har ikke mens kommet til den 2 så dere får svar me en gang jeg tar en ny. [;)][:D]
 
 
ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: KickLemon

Betyr jo ikke noe at du testet negavivt når IKM er neste uke...

Godtar ikke en konklusjon om at det ikke blir septemberbaby før du har testet neste uke.

Lykke til [:D]


sign [:)]


[:)]
 
jeg trengte ikke teste,for begynte å spotte, så da er håpet ute her..
men satser på en oktoberbaby her da.....skal tenke så mye positivt, at den bare MÅÅÅ sitte..
 
ORIGINAL: suki

Men Linni; den tickeren din må være feil eller? Står to dager igjen til eggløsning?




Det har jeg ikke sett ser bare på talla jeg [8D]
Må inn å få laget ny hi hi hi
takk for du sa i fra (tydlig ikke mangen som har reagert eller er det ingen som tørr å si i fra [8D])
 
ORIGINAL: Goajenta

ORIGINAL: Linni

ORIGINAL: suki

Men Linni; den tickeren din må være feil eller? Står to dager igjen til eggløsning?




Det har jeg ikke sett ser bare på talla jeg [8D]
Må inn å få laget ny hi hi hi
takk for du sa i fra (tydlig ikke mangen som har reagert eller er det ingen som tørr å si i fra [8D])


hehhehehe ikke helt oppegående du, Linni..hehehehhe

 
He he he nå er det ordna [:D][:D][:D]
Goe er det noen i dette huset som er det da [8|][;)]
Å nei du jeg er ikke det og kommer ALDRI til å bli det heller [8D]
 
henger meg på dette jeg:
 
ingen tr fremdeles håp!!!
 
Håper dere har rett [:D]
Men håper jeg kommer i samme termin klubb som alle dere her inne, dere virker som en kjempe topp gjeng.
 
Du trenger da ikke gi opp håpet enda da vet du[:)][:)][:)][:)] Det kan jo være at du er gravid[:)] Håpet mitt er ute for jeg fikk jo TR før tiden[:'(] Så nå må jeg bare bli kvitt TR slik at jeg kan begynne på en ny pp[:)]
 
Kjipt det når den kommer før tiden [:'(][:'(][:'(]
Men håper neste mnd klaffer for dere [:D]
Har ikke gitt opp helt men det er bare 5% igjen som sier det kan vær et håp he he he.
Kommer mens så går jeg inn me godt mot til neste mnd me ny prøving.
 
TAkk Linni[:)][:)] Det var kjipt å få TR før tiden. Men men. Bare til å ha sex annenhver dag neste pp som jeg har blitt rådet til og se om noe skjer da[;)] Hehe.. hvorfor er det bare 5 %?[:)] Forstår at du ikke vil ha noen forhåpninger da[:)]
 
Jeg får satse på et oktoberforum jeg[:)] Sønnen min er også født i oktober så da får jeg heller få begge ungene mine i oktober[:)][:)][:)][:)]
 
He he he bare jeg som ikke vil tenke poitivt blir bare så skuffa [;)]
 
Hadde vært gøy å fått ungene i samme mnd.
'Her i hus har vi bare to stjerne tegn.
Ole Martin har 5 dager før meg så vi er skorpion og Martin og Stine har samme dag. Så jeg burde fått en i november eller januar [;)]
 
Ja, det hadde vært kjekt å fått dem i samme måned så kunne vært i terminforumet sammen[:)][:)] 
 
Forsto jeg rett? Har ungene dine bursdag på samme dag? Ja, jeg kunne egentlig ha tenkt meg en unge på nyåret eller til våren, men hvis jeg blir gravid neste måned så blir det i slutten av året igjen[:)]
 
Hadde vært kjempe gøy å fult deg i termin forum [:D]
 
Ole Marin har bursdag 11 nov jeg 16 nov
Stine Louise 2 jan og pappen 2 jan
 
Det kule me Ole Martin sinn er når han blir 11 år
 
11.11.11 11år [;)]
 
Ja, det hadde jo vært så utrolig kjekt[:)][:)] Vi må bare komme oss inn i samme terminforum[:)] Vi må rett og slett bare prøve og ha mye sex denne måneden[:)] Hvis du ikke er gravid da[:)]
 
Hehe.. ja, dere har planlagt ungene godt i forhold til bursdagene deres[:)][:)] Kan jo være at neste unge også kommer rundt din bursdag da[:)]
 
He he he Ole Martin skulle ha kommet 3 februar [&:][8D][;)][:D]
 
Vi ofte sex????
Ja det blir det ikke her, har ei lita som har komme inn i vår seng igjen [:'(]
Og det frister ikke å ha sex da.
Sist mnd ble det kun en dag så jeg kan jo ikke klage at vi ikke blir gravid da kreves litt mer he he he.
 
Ja, stemmer. Han ble jo født for tidlig. Høres ut som ungene dine planlegger det godt der inne i magen[:D][:D][:D] 
 
Har hun begynt å komme inn til dere? Sover hun i stor seng? Eller hopper hun over sprinkelsengen? Nei det er ikke så kjekt å ha sex med henne i sengen[:)][:)] Vi har vel ikke så mye sex vi heller, men den neste pp her så må vi begynne og ha mer sex og det betyr at vi må komme oss i seng tidligere på kveldene[:)]
 
Back
Topp