Da ble det plutselig vogn på oss. Hvilken vogn skal dere ha?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
ja da ble det plutselig vogn på oss:happy093Vi hadde egentlig bestemt oss for emmaljunga Edge duo, med 4 like store lufthjul (classic) som vi tenkt å kjøpe i Sverige for å spare litt penger. Men så så jeg på Facebook at en babybutikk hadde tilbud på lær varianten av mondial delux og dro for å se på den.

MEN så hadde butikken en igjen av en utgående modell som het emmaljunga city cross. Den hadde litt mindre bag, men var veldig lett å kjøre :) også hadde den 4 faste terrenghjul (noe vi så på tidligere men fant ut det understellet ikke ble laget mer). Fargen var også den samboern min kunne tenk seg. Når vi sa fikk høre totalprisen med sportsdel,bagdel og stelleveske ble det den. For alt sammen ble det bare 7500kr, en del å spare når en Edge hadde kostet oss 10 000 kr minst.

Så her er vår fine vogn :thumleft
IMG_0410.JPG IMG_0409.JPG

Justerbare håndtak også :woot: praktisk
Har prøvekjørt den både i hagen og vanlig vei og er fornøyd :)


Hvilken vogn har dere tenkt å kjøpe eller har kjøpt :happy090? Tenkt på farge? Hvilke andre vogner har dere vurdert? Jeg forelsket meg først i Stokke trailz og vurderer den, men likte ikke sportsdelen.
 
Last edited:
Grattis :D stas med vogn i hus :)

Har forelska meg i trailz i black melange, og tror nok det blir den da jeg elsker høyden, størrelsen og.. ja alt. Eneste minuset er at jeg er så lav at jeg ikke ser over solskjermen [emoji28]

Men har også sett litt på mondial deluxe med svinghjul i grå, men føler den blir hakket for klumpete, lav og er litt tyngre enn trailzen..
Men, skal aldri si aldri før vogna er bestilt. Vi drøyer med å bestille til black friday, julekalendere og evt romjulssalg er over før vi bestiller, tilfelle det dukker opp et tilbud :)
 
Så fin vogn! Gratulerer!
Jeg har gått meg vill i jungelen av vogner. Skjønner ikke hvordan vi skal ende opp med bare en, har lyst på så mangexsmile8
 
Så fin vogn! Gratulerer!
Jeg har gått meg vill i jungelen av vogner. Skjønner ikke hvordan vi skal ende opp med bare en, har lyst på så mangexsmile8

Jeg skjønner deg godt. Jeg tror man må innse man aldri vil finne en vogn som er perfekt på alle plan. Ene broren in har kjøpt og solgt typ 4-5 vogner per barn i jakten på den perfekte vogn :laughing002
Så jeg tror man må bare ta et valg og bli vant med den vogna man velger :)
 
Grattis :D stas med vogn i hus :)

Har forelska meg i trailz i black melange, og tror nok det blir den da jeg elsker høyden, størrelsen og.. ja alt. Eneste minuset er at jeg er så lav at jeg ikke ser over solskjermen [emoji28]

Men har også sett litt på mondial deluxe med svinghjul i grå, men føler den blir hakket for klumpete, lav og er litt tyngre enn trailzen..
Men, skal aldri si aldri før vogna er bestilt. Vi drøyer med å bestille til black friday, julekalendere og evt romjulssalg er over før vi bestiller, tilfelle det dukker opp et tilbud :)

Mondial delux er litt tung ja, jeg testet den på butikken. Men den er jo stor og robust , og ser meget pen ut. Og ja det er lurt å utnytte seg av tilbud :) men jeg har hørt at avogtil kan det være 8-10 ukers leveringstid på vogner om de må bestille inn :( Så man må huske å bestille tidsnok
 
Mondial delux er litt tung ja, jeg testet den på butikken. Men den er jo stor og robust , og ser meget pen ut. Og ja det er lurt å utnytte seg av tilbud :) men jeg har hørt at avogtil kan det være 8-10 ukers leveringstid på vogner om de må bestille inn :( Så man må huske å bestille tidsnok
Ja, liker kvaliteten, og synes kanskje at liggedelen på trailzen ikke føltes like robust, men det er den helt sikkert :)

Ja, det kommer nok litt an på når termin blir etter oul, men jeg veit at lekehuset her i byen lar deg bestille, så har du angrefrist og må ikke ta den :)
 
Kjempefin vogn [emoji1] her er det fast bestemt på stokke trailz, prøvde mangen, men var den mannen falt for. Syns den er kjempefin sjølv, men det at han likte den så godt så trur eg det gjorde at eg likte den bedre? Smelta av engasjemanget [emoji7] venter på eventuelt black friday salg på den me også, men den blir kjøpt uansett [emoji1]
 
Vi kjøpte vogn igår. Dukket opp tilbud på emmaljunga mondial deluxe i grå, så da gikk vi for det. Den er så fin! :happy: Liker den klassiske stilen, også er det god plass i den.
 
Gratulerer med kjempe fin vogn[emoji7] Kjøpte vogn denne uken selv. Hadde egentlig tenkt å kjøpe emmaljunga double viking 735, men den tok så stor plass i bilen. Så ente opp med Bugaboo donkey[emoji3] Tror vi blir fornøyde med den.
 
Så fin vogn [emoji7] Her blir det tfk, har vært sååå fornøyd med den i sportsvogn til lillemor, så satser på den er like bra med babybag[emoji5]
 
Jeg har en Emmaljunga Edge duo etter storebror :) Håper å kunne bruke den :)
 
Har emmaljunga citycross 2017 med citybag og sportsdel, som ble kjøpt til lillemann i sommer. Den blir jeg å bruke på begge når jeg har bare en av dem med meg, er en helt fantastisk vogn med god plass! Nå som det kommer en til så må vi få tak i en søskenvogn, da sønnen er 14 mnd når nestemann kommer.. men det er jo så dyyyyrt :nailbiting:
 
Hvor var du å kjøpte?! Jeg vil og ha den vogna. Helt edge duo. Men City cross går og!!
 
Hvor var du å kjøpte?! Jeg vil og ha den vogna. Helt edge duo. Men City cross går og!!
Jeg fikk den aller siste :( den lages ikke mer. Så emmaljunga vil «bli kvitt dem» for å heller fronte den nye serien de har (nx eller hva den nå heter)

Så uansett hvilken butikker som har flere igjen av city cross vil den være billig hør med små babybutikker der du bor. Ellers er jeg sikker på de store er utsolgt fordi alle vil gjøre et kupp
 
Den var fin [emoji846]

Jeg har kjøpt Stokke trailz [emoji7] bag i black Melange, og sportsdel i lilla faktisk [emoji14] (kjøpte brukt og det var et godt kupp så da fikk det bare være at den var lilla).
 
Har vogn etter storesøster og storebror. Men siden storebror bare er ca 14 mnd når minste blir født. Trenger vi kanskje en søskenvogn. Men synes ikke jeg drukner i utvalg som passer til grus/ traktor veier.
 
Vi endte med Emmaljunga nxt90 m. terrenghjul. Ikke den største bagen, men vi har også en Bitteliten bil [emoji85] superfornøyd med den, og fant den brukt(kun 3 mnd) m. stelleveske og regntrekk til halv pris [emoji7]
 
Jeg skal ha bugaboo buffalo :happy: var å så på vogner i går og mannen var enig!
 
Back
Topp