Døgnrytme

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Jenta vår er utrolig aktiv på kvelden og natta.. Håper døgnrytmen forandres når hun kommer ut! Hehe.. Flere som merker at huleboeren har fått faste tider han/hun er aktiv?

Her er det ganske jevnt over hele døgnet. Merker det best når jeg setter meg ned da og r jeg legger meg på kvelden

Her er han veldig aktiv i 9 tiden på kvelden som regel(og frem til jeg sovner )og kjenner han endel når jeg våkner om morran.

Syns jeg merker litt hele dagen, men fast om morgenen når jeg våkner og om kvelden når jeg legger meg.. Betryggende start og avsluttning på dagen.. :-)

Særlig på kvelden, nattestid. Ganske rolig på morgenen og formiddagen. Er nok et B-menneske ;)

Har prøvd å finne et mønster, men det er fortsatt veldig varierende.

Kjenner den med gjevne mellomrom hele dagen. Men spesielt på kveld/nattestid når jeg skal sove..

Med sønnen min stemte det mønsteret som var på slutten med søvnmønsteret når han kom ut, sov fast 3/4 timer imellom hver amming da så gjorde ikke noe:)

Vesla vår sov fint igjennom natta med amming hver 3 time.
Jeg måtte stå opp på natta å vekke henne for å amme...

Jenta mi var utrolig aktiv mellom 24-04 hver eneste natt.. Ergo ble det lite søvn på meg. Men når hun kom ut var hun skrv/urolig fra 20-24 og så sov hun helt til 06 før første amming! Ubeskrivelig fantastisk! Jeg vekket henne ikke for amming siden hun til tider gikk opp 500 gram per uke....

Back
Topp